تخفیف ویژه شورای اسلامی شهر،درحمایت ازشهروندان نکایی

به گزارش نیوزنکا:شورای اسلامی شهر با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و رعایت حال شهروندان محترم در راستای پرداختی مطالبات شهرداری، مصوبه ای رادرجلسه خود انجام داده است که حایز اهمیت و شهروندان بدهکار از تخفیف ویژه آن بر خوردار میشوند .
حسین یویا رئیس شورای شهر نکا در گفتگو با نیوز نکا ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد : طبق این مصوبه برای همه شهروندانی که بدهکاری آنان به شهرداری تا ۵۰میلیون ریال ۲۰درصد و بیشتر از پنجاه میلیون ریال۲۵ درصد تخفیف بر خوردار خواهند شد .
پویا هدف عمده این مصوبه راعلاوه بر مساعدت و کمک به شهروندان افزایش درآمد شهرداری در راستای ارائه خدمات شهری دانست و گفت :مهلت اجرای این مصوبه تنهاتا پایان سال ۹۲ می باشد و بعد ازاین تاریخ شهروندان میباست همه مبلغ بدهی خودرا به شهرداری پرداخت نمایند .
رئیس شورای شهر اظهار امیداواری کرد:همه شهروندان نکایی ازاین فرصت فراهم آمده و استشنایی برای پرداخت بدهی خود در جهت کمک به ارائه خدمات شهری استفاده نمایند .
او اذاهان داشت : شورای اسلامی شهر گامی جدی برای پیگیری و ارائه هر چی بهتر خدمات شهری و از همه مهمتر جلوگیری از خسارت ها بعلت عدم هماهنگی و تعامل برداشته است .
یویا گفت : شورای شهر موفقیت خود رادر گروایجاد هماهنگی با همه ادارات و نهادها در خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر می داند ودراین راستا خدمات ادرات و شرکتهای مثل – آب – برق – گازو مخابرات برای شهروندان رامهم و برجسته دانسته است .
وی گفت: این تصمیم درروز سه شنبه هفته قبل گرفته شده و در جلسه ایی که با حضور رؤسای ادارات و شرکت های یاد شده برگزار گردید . و پیرامون بررسی مشکلات موجود راهکارهایی شامل -اعلام آمادگی شورا و شهرداری نکا برای همکاری همه جانبه با چهار اداره در هنگام خدمات رسانی
– توزیع عادلانه امکانات مثل افزایش فشار آب در بعضی از محلات شهر
– هماهنگی همه جانبه با شهرداری در هنگام کنده کاری ها و آسفالت کیفی و به موقع
– پرداخت بموقع مطالبات شهرداری در راستای صدور مجوزها
– بررسی و اصلاح و ترسیم بعضی از امکانات عمومی مردم جهت زیبا سازی شهر،
ارائه شده است .
شایان ذکر است :درراستای زیباسازی شهری درسال ۹۳ دراین جلسه مقررشد که کلیه کنده کاری های تا پایان بهمن ماه انجام شوددرغیر این صورت شوراو شهرداری مجوز مربوطه راصادرنخواهند کرد.

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام .اقای یدالهی از اتفاقات شهرداری چه خبر ؟ !!

  2. انشاالله درست میشه

  3. خدا خیرت بده جناب آقای پویا

  4. خیلی جالبه !عوارض نسبت به سال قبل ۳۰۰درصد افزایش دادن بعد امدن ۲۰درصد به مردم تخفیف دادن !!!!!!!!

  5. زحمت کشیدین یه منتی هم بزارین تو رو خدا

  6. یدالهی حذف نکن یدالهی حذف نکن یدالهی حذف نکن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *