والیبالیست‌های بابل و نکا به مرحله نهایی رسیدند

دور مقدماتی نخستین دوره مسابقات والیبال نوجوانان مازندران با صعود تیم‌های بابل و نکا به مرحله نهایی از گروه A، پایان یافت.
هفته پنجم نخستین دوره مسابقات والیبال نوجوانان استان امشب با برگزاری چهار دیدار در بهشهر و آمل پیگیری شد.
در گروه غرب تیم‌های نوجوانان کاله آمل، نشتارود، عباس‌آباد، چالوس، نوشهر و تنکابن و در گروه شرق تیم‌های جویبار، نکا، ساری، آمل، بهشهر و بابل در پنج هفته به‌منظور مشخص‌شدن چهار تیم صعود‌کننده به مرحله نهایی به دیدار هم رفتند.
هفته آخر مسابقات نوجوانان مازندران در گروه شرق، به میزبانی بهشهر و در سالن تختی این شهر برگزار شد و در بازی نخست، تیم جویبار در مقابل صدرنشین گروه A حاضر نشد و تیم نکا با نتیجه سه بر صفر پیروز بازی معرفی شد.
در مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه امروز دو تیم بهشهر و بابل به دیدار هم رفتند که در پایان تیم نوجوانان بابل توانست در یک بازی مهیج و تماشایی با نتیجه دو بر صفر، حریف سرسخت و میزبان این هفته را از پیش رو بردارد.
رئیس هیئت والیبال شهرستان بهشهر نهادینه کردن ورزش و ارتقای سلامت جامعه و شناخت چهره‌های مستعد در رده سنی نوجوانان را از دستاوردهای مهم نخستین دوره مسابقات والیبال نوجوانان مازندران عنوان کرد.
مهدی داوودی با بیان این‌که نهادینه‌شدن ورزش در جامعه سبب سلامت، پویایی و نشاط جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: خانه و مدرسه دو محیط تاثیرگذار در تشویق افراد به سمت و سوی ورزش است بنابراین می‌طلبد به‌منظور افزایش سلامت در بین مردم فرهنگ‌سازی لازم با همکاری این دو محیط صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال استان در رده سنی نوجوانان، اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت ۱۲ تیم طی پنج هفته با برگزاری دیدارهای جذاب و تماشایی انجام شد و در پایان تیم‌های بابل و نکا از گروه شرق به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله نهایی شدند.

حضور سیدعسگری اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر به همراه عباس‌علی زارع معاون ثبت اسناد و املاک مازندران، مهدی داوودی رئیس هیئت والیبال بهشهر، مجتبی طهماسبی رئیس هیئت ژیمناستیک، مهرداد طهماسبی فوتبالیست بهشهری و دروازه‌بان صبای قم و جمعی ازعلاقه‌مندان به والیبال در سالن تختی بهشهر، سبب دلگرمی بازیکنان شرکت‌کننده بود.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *