شکست خارج از خانه فوتسال شهرداری نکا برابر مقاومت البرز

تیم فوتسال شهرداری نکادور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور را با شکست آغاز کرد.در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم شهرداری نکا تنها نماینده مازندران دراین پیکارها غروب جمعه ششم دی ماه در سالن انقلاب کرج میهمان تیم صدر جدولی مقاومت بود که در پایان با نتیجه ۳ بر یک برابر حریف خود تن به شکست داد.
تک گل نکایی ها دراین دیدار را سالار شه ناسی به ثمر رساند. نیمه اول این دیدار با در حالی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که تیم شهرداری نکا فشار زیادی را از سوی تیم کرج متحمل شد و هادی جعفری ، دروازبان این تیم چهار موقعیت گل عالی را دفع کرد . هر چند شهرداری چی در یک صحنه می توانستند به گل دست یابند و مظاهر گرمارودی موقعیت تک به تک خود با دروازبان حریف را از دست داد.
نیمه دوم این دیدار نیز قدرت تیم مقاومت کرج بر تیم شهرداری نکا چربش داشت تا بالاخره این تیم موفق شد نماینده مازندران را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد.
از نکات قابل توجه این دیدار می توان به قضاوت پر انتقاد و یک جانبه داوران اشاره کرد. در حالی که محدوده خطایی تیم میهمان در نیمه دوم به پایان رسیده بود و حتی دو پنالتی دوم را بازیکنان شهرداری نکا از دست داده بودند، داوران در چندین صحنه از اعلام خطاهای محرز بازیکنان کرجی خودداری کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده آقایان مجید فراهانی و علی حیدری بود. امین نظرزاده از مقاومت البرز و سالار شه ناسی و ولی ا… خوش منظر از شهرداری نکا در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
گفتنی است ، علی رجبی ، فرماندار شهرستان نکا و دکتر محمدیان ، رئیس هیأت مدیره تیم شهرداری با حضور در سالن انقلاب شهر کرج این دیدار را از نزدیک به نظاره نشستند.
به گزارش مازندلیگ، تیم فوتسال شهرداری نکا با قبول این شکست ۸ امتیازی باقی ماند و با یک رده تنزل در مکان هشتم جدول رده بندی گروه ب رقابت های لیگ دسته اول فوتسال قرار گرفت تا خیلی زود جنگ دشوار خود با تیم های همسایه جدولی را برای بقا آغاز کرده باشد.
نتایج کامل دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتسال کشور (گروه ب) به شرح زیر است:

مقاومت البرز ۳ – شهرداری نکا یک

ارژن شیراز یک – زاگرس خوزستان ۴

پنت هاوس مشهد ۳ – فردوسی مشهد یک

افزون پلاست کاشان یک – نیک اندیش اصفهان ۲

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *