گازپیک نیکی،جان یک خانواده فقیرنکایی را گرفت/تصویر/

به گزارش نیوز نکا ، بنا به اطلاع یک مقام انتظامی شهرستان نکاشب گذشته
اعضای یک خانواده سه نفره درحاجی محله ازبخش مرکزی شهرستان نکابراثرانتشارگاز منواکسید کربن ازگاز پیک نیک، درخوابی فقیرانه جان باختند.
این مقام انتظامی که خود سر صحنه حاضر شده بود با اشاره به حادثه اتفاق افتاده در این شهرستان اظهار داشت حدود ساعت ۲۱ امشب، مطلع شدیم که اعضای یک خانواده سه نفره درحاجی محله‌ نکا جان خود را ازدست داده‌اند.
وی افزود: پس ازاعلام گزارش این حادثه تأسف‌ بار، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بر بالین متوفیان حاضر شدندو پس ازبررسی اجساددریافتند که چند ساعتی ازمرگ این پدرو مادر و فرزند می‌گذرد وجسدآنهادچار “جمود نعشی” شده است.
او تصریح کرد:افراد فوت شده، جعفر قنبری پدر ۵۰ساله فرزندحسن ، فاطمه نظام الدین مادر ۳۰ساله فرزند عباسعلی و مبیناسروی دختر ۱۳ ساله فرزند رحیم همگی از اعضای یک خانواده بودند.
وی ادامه داد: این خانواده بعلت قطعی گاز منزلشان و به دلیل نبود هیچ وسیله گرمایشی در خانه،هنگام خواب به دلیل احساس سرما، گاز پیک‌ نیک را در اتاق روشن کرده و کلاهک دودکش رابرروی شعله آن قرار داده‌اند که در نیمه‌های شب براثرانتشار گاز سمی منواکسیدکربن مسموم شده و جان خود راازدست می‌دهند.
شایان ذکر است: صبح امروز طی تماس تلفنی با سرهنگ اسماعیل فتحی فرمانده انتظامی شهرستان نکا صحت خبر فوت این خانواده را تائید نمودند.
13

2
نیوز نکا ، تنها بخاطر ششصد هزار تومان بدهی گاز کنتور گاز خانه اش کنده شد و اینکه!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. فقر چیز بدیست چه فقر مالی و چه فقر فرهنگی

  2. فقر از در می اید دین از یک در دیگرمیرود

  3. پ نه په خوبه

  4. فقر دلیل نمی شود که انسان جان خود را در خطر بیاندازد

  5. سلام پس چرا هیچ کس ننوشته که قطعی گاز این خانواده بخاطر چی بوده؟پدر این خانواده بعلت عدم توانایی در پرداخت گاز بها و علی رغم اصرار متوفی مبنی بر پرداخت ان بصورت اقساطی,متاسفانه اداره گاز خودسرانه اقدام به قطع و کندن کنتور گاز نموده که این حادثه ناگوار اتفاق افتاد. کجایی آقای فرماندار؟

  6. قبال توجه اقایون؟؟ما از نظر رتبه بندی گازو نفت در جهان رتبه دوم و سوم رو داریم اما بخاطر ندادن اندک پول گاز یه خانواده به کام مرگ فرو میروند واب از اب تکان نمی خوردتاکی؟؟؟؟

  7. باسلام به مسیولین شهرستان نکا بگویید چطوری میتونند شب راحت بخوابند مهمانیهاشون وبریز بپاشون کمتر کنند تا بیچاره ای مثل این خانواده بدون سرو صدا در قبرستان بروند تا کی مردم از ……شون چوب بخورند . وای اسفا ……….اگه برای خانواده شون این اتفاق میافتاد چی میشد…..

  8. واقعا بخاطر ندادن مبلغی اومدن کنترو کندن…عجب ادمایی
    از همان روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختن/از همان روزی که با شلاق خون دیوار چین راساختن/ادمیت مرده بود/گرچه ادم زنده بود/بعد دنیا هی پراز ادم شد و این اسیاب گشت و گشت/ای دریغ که ادمیت برنگشت

  9. دلیلش اینه که این کشور نفت نداره گاز نداره منابع غنی نداره ذخایرزیرزمینی که نداره” ولی …………….!!!!!!!!!!!!!

  10. واقعا تاسف باره.امیدوارم مسولین شرکت گاز شب رو راحت بخوابن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *