مسابقات تکواندو دختران شرق مازندران درمیاندرود/تصویر/

به گزارش نیوز نکا ،سمیه حاجیان اسرمی نایب رئیس هیات تکواندو ی شهرستان میاندرود از برگزاری مسابقات تکواندوی دختران شرق مازندران در سالن تختی سورک خبر داد.
بر پایه همین گزارش ،حاجیان خاطر نشان کرد: این سری مسابقات که با هدف گرامیداشت سالروزمیلاد با برکت حضرت امام موسی کاظم (ع)و استقبال از برنامه های حماسه با بصیرت ملت غیور ایران اسلامی ایران (میثاق امت با ولایت )در ۹ دی با حضور بیش از ۸۰ تکواندوکاردختر شهرستانهای ساری ،میاندرود ونکادرسالن تختی شهرسورک شکل گرفته است .

DSCN7434

DSCN7427

DSCN7433
حاجیان اسرمی در ادامه افزود :با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه مبارک فجر وبه منظور آماده سازی بازیکنان برای حضور در مسابقات دهه فجر و نیز شناسایی تیم منتخب میاندرود برای شرکت در مسابقات لیگ استانی در سال ۹۳ و نیز ترویج این رشته ورزشی در بین خانواده ، باحضور گرم شرکت کنندگان و خانواده های محترم آنها این سری مسابقات انجام گرفته است .
وی جایگاه تکواندو میاندرود راروبه رشد توصیف کرد و گفت:با توجه به فعالیت ۳۲ هیات تکواندو در استان مازندران ، میاندرود هم اکنون جایگاه هفتم استان رسیده و تلاش خواهد نمود به سکوهای بالا تر ارتقاء یابد.
او ضمن تقدیر از جناب آهنگری مدیراداره ورزش و جوانان میاندرود اظهار امیدواری کرد با مساعدت ایشان و دیگر مسئو لان شهرستانی و نیز خانواده های بزرگوار ورزشکاران با توجه استعداد موجود در این حوزه ورزشکاران این شهرستان به جایگاهی برسند که استحقاق آن را داشته باشند .
DSCN7450

DSCN7437

DSCN7440

DSCN7441

DSCN7443

DSCN7444

DSCN7446

DSCN7447

سمیه حاجیان اسرمی در ادامه ازخانواده ها این شهرستان خواست با توجه به اینکه همه کارشناسان امرسلامت مبنی بر این اینکه ورزش ضامن سلامت جسم و روح انسان است و بر سلامت روحیه جوانان اثر مثبتی خواهد داشت تلاش نمایند رشته های ورزشی مختلف در بین خانواده های میاندرودی نهادینه گردد و ترتیب اتخاذ نموده تا فرزندانشان ا به سوی باشگاه های این شهرستان هدایت شوند.
نایب رئیس هیات تکواندو شهرستان میاندرود نتایج این سری از مسابقات را در اوزان مختلف که بشرح ذیل اعلام کرد:
در بخش خردسالان
۲۲-مهسا توسلی از شهرستان میاندرود
۲۴-سید زهرا حسن زاده از نکا
۲۶-مهدیه برادران از میاندرود
۲۸-کوثر بابایی از نکا
۳۰-فاطمه اسلامی از ساری
۳۲-صبا اصغر پور از میاندرود
۳۴-مطهره عالیشاه از میاندرود
۳۸-سیده فاطمه سفیدرو از ساری
۴۰ دنیا علی دوست از ساری
در بخش نو نهالان
۴۱-معصومه طالبی از میاندرود
۴۵-کوثر احمدی از ساری
۴۹-فاطمه رئیسی سجادی از میاندرود
۵۳-زهرا نوری از نکا
۶۱-فاطمه زهرا حسین زاده از میاندرود

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *