عملیات بازگشایی و برف روبی درمناطق مختلف هزارجریب /تصویر/

نبوز نکا با تشکر از عوامل راهداری و پرسنل زحمت کش اداره راه ، شرکت سهامی نکا چوب ،مدیریت کارگاه سد گلورد و بخشدار هزار جریب که در بازگشاهی مسیر تردد روستائیان عزیز مناطق مختلف هزاز جریب نکا اهتمام ویژه دارند . تصاویر ارسالی از سوی آقای قاسمی از کارکنان محترم بخشداری هزار جریب می باشد که از حسن سلیقه وی نیز تقدیر مینماییم.
DSC00165

DSC00153

DSC00154

DSC00155

DSC00156

DSC00158

DSC00159

DSC00160

DSC00162

DSC00163

DSC00164

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه عزیزان اعم از اداره راه و نکاچوپ و مدیریت سد گلورد و بخشدار عملیاتی و سختکوش بخش هزارجریب…….مدیریت سایت : آقای قاسمی معاون بخشدار بوده و ایشون و آقای بخشدار مانند مختار ثقفی و ابراهیم بن مالک اشتر در سریال مختارنامه هستند ، اگر این سریال رو مشاهده فرموده باشید متوجه میشدید که نه مختار و نه ابراهیم بدون هم نمیتوانند کار کنند و عصای دست هم هستند……ما از ته قلب برای بخشدار خوش اخلاق و مردمی و پرتلاش بخش خودمون آرزوی موفقیت داریم……خدا به همراه شما آقای بخشدار.

  2. یک هزارجریبی شیفت شب در گفت:

    مبینی یعنی متحول نمودن هزار جریب……مبینی یعنی خدمت بدون منت…..مبینی یعنی رفع مشکل مردم را ارجح دانستن بر رفع مشکل خود…..مبینی یعنی بخشدار بی نظیر و بی مثال……عشق فقط بخشدار مبینی.

  3. هزارجریبی مقیم قایمشهر در گفت:

    آقای مبینی….واقعا دست مریزاد…..تصاویر رو که دیدم به صداقت و خدمت کارکنان بخشداری هزار جریب و آقای بخشدار پی بردم…..حتی اگه بخواد به نیت تظاهر و خودنمایی باشه که بخشدار ما اهل این کارها نیست….واقعا دستت درد نکنه که به فکر آسایش مردمی آقای بخشدار.
    بنده تابستون امسال اومدم هزارجریب و جادهای رانشی رو دیدم که سدچینی شد و تو محور استخرپشت که همه رانندها رو کلافه میکرد آسفالت شده بود به هزارجریب خودم امیدوار شدم و از یکی از بستگان سوال کردم که چی شد مسیولین به فکر هزارجریب افتادند ، اون بنده خدا گفت که بخشدار هزار جریب عوض شد و این بخشدار فقط به فکر مردمه و داره بدون ریا کار میکنه…..خدا قوت بخشدار.

  4. سلام آقای بخشدار خدا قوت، خسته نباشی، تلاش و پشتکار جنابعالی قابل ستایش و تحسین است. خداوند شما را برای خانواده و مردم بخش هزارجریب حفظ نماید. حق مردم هزارجریب بیشتر از اینهاست حاج آقا مبینی هر چی زحمت بیشتری بکشین مردم بیشتر قدردان زحمات شما هستن. مطمئن هستم در تاریخ هزارجریب خدمات شما به یادگار خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *