حواشی دیدارصدرای نکا و شهرداری بهشهر ازنگاه دوربین نیوزنکا

نیوز نکا ، عصر دیروز بعداز ۱۵ سال زمین شهرداری نکاشاهدحضور تماشگرانی بود که سالها در حسرت تماشی یک دیدار دوستانه بین دوشهرستان برادربودند امادرابتدای بازی با اقدام عجولانه داورلیگ دسته سه دیدارصدرای نکاو شهرداری بهشهر گویا گرمای حضور صدها تماشاگر نکایی از تنشان بیرون رفته بود و هراز گاهی شاهد تلاش بازیکنان نو پای شهرشان بودند .
شاید برای بعضی های این باخت سنگین بود و خستگی بر تنشان چند برابر گشت اما کسی نپرسید زمینی که کمتر از هفتاد دو ساعت با عزم و مدیریت جناب بامتی با چه انگیزه ای مهیا و فراتر آن برای اولین بار در شبکه استانی این بازیها به نمایش عموم مردم مازندران در آمده است ؟
کارشناسان امردربخش های مختلف صدا و سیما معترفند که فوتبال در شبکه استانی کمتر از ۳۰ میلیون بینده نخواهدداشت . آری دیروز شاید صدرالدین و بازیکنان آن نتواستند نتیجه دلخواهی رابرای شهرستان به ثبت برساننداما صددرس دربازی دیروزمی بایست آموخت،
اول آنکه ازتلاش شبانه روزی صدراوسایرهمکارانشان ،بازیکنان ومربی پرتلاش آن عزت نوروزی باید تقدیر کرد .
دوم ازهمه مسئولین،فرماندار،مدیران دربخش مدیریت ورزش ،هیات فوتبال ،بچه های هلال احمرنیروهای امدادی بیمارستانها نیروی انتظامی داوران ،تیم شهرداری بهشهرو نیزواحد سیار صدا و سیمای مرکز مازندران ،حراست این سازمان ، عکاسان اصحاب رسانه و همه دست اندرکاران که دراین راه باصدرا همراه شدند و چه آنهایکه همراهی نکردند تقدیر و تشکرکرد . سوم و مهمتر از همه از صدها تماشاگری که ازاستراحت شان زدند ودر فضای سرد و نامناسب ورزشگاه حضور یافتند و گرما بخش این دیدارشدند نیزباید سپاسگزاربود ، دیروز پیروز میدان بینانگذارصدرای نکا بود براستی جمع آوری این همه تماشگر دریک روز سرد پاییزی و روشن نمودن چراغ فوتبال نکابعداز ۱۵ سال جای خرسندی و بسی افتخار برای عرصه ورزش شهرستان است ،که از جادار همه باید به شکل شایسته تقدیر نمود .
باشد تا در دفعات بعدی شاید این حضور پر رنگ و کسب افتخارات شایسته ورزشی باشیم .
DSCN6650

DSCN6652

DSCN6653

DSCN6655

DSCN6658

DSCN6659

DSCN6663

DSCN6666

DSCN6668

DSCN6671

DSCN6672

DSCN6675

DSCN6678

DSCN6680

DSCN6684

DSCN6688

DSCN6695

DSCN6709

DSCN6710

DSCN6713

DSCN6716

DSCN6718

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    خداراشکرنمردیم ویک پخش زنده فوتبال ازشهرمان ویک تیم فوتبال به نام نکادرسطح کشوردیدیم انشاالله این مواردحسنه ادامه داشته باشدمدیران محترم غیرنکایی کارخانجات بزرگ شهرستان نکا لطفاان چنددرصدی که دولت شمارامجاب کرده است تادرورزش هزینه کنیدبرای ورزش ای شهرخرج نمایید!!!

  2. آقا صدرا خدا خیرت بده . فوتبال نکا زنده شد!

  3. با سلام خدمت مسئولین سایت و خداقوت
    لطفا یه شماره موبایل بدین برای مواقعی که اتفاقی میفته و لازمه که خبرنگار سریع بیاد، بتونیم با شما تماس بگیریم و شما را مطلع کنیم
    با تشکر

  4. امير دلاويز در گفت:

    صدراي نكا دست مريزاد براي اولين بار عالي بود روز به روز بهتر خواهيد شد به اميد روزهاي درخشان آينده منتظر ميمانيم.

  5. خدا رو شکر یه با دیدیم بازی تیم شهرستان مارو پخش کنند دست همه مسولا درد نکنه

  6. علی عرب زاده در گفت:

    با سلام
    خسته نباشید میگم به همه زحمتکشان ورزش و صنعت کشور.
    بارها حرف از نمی توانیم ها و نمیشودها می زنیم، حتی خواسته یا ناخواسته سعی در تخریب بازده و یا تلاش عزیزان می کنیم. جمله ای زیبا به ذهن می رسد که به تاریکی لعنت نفرست ، شمعی روشن کن. همه این تلاشها که امثال بامتی ها برای ورزش و صنعت انجام داده اند منافع قابل توجهی را شمامل خانواده ها و جوانان نکا کرده است که انکار آن غیر ممکن است. لذا از دوستان منتقد و مسئولین گرامی انتظار می رود که به جای انتقادات تخریبگر از راهکارهای سازنده استفاده کنند. با روحیه ای که از آقای بامتی سراغ دارم ، مطمئنا دست همه عزیزان همفکر و پویا را به گرمی خواهد فشرد.
    برای سایت نکا نیوز نیز توفیق روز افزور آرزو دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *