واژگونی یک دستگاه مینی بوس درنکا ۱۴ زخمی برجای گذاشت/تصاویر/

به گزارش نیوز نکا ، دراثر واژ گونی یک دستگاه مینی بوس حامل بانوان کایر بهشهری در جاده نکا ۱۱ نفر زخمی و روانه بیمارستان شدند .
درحادثه که شامگاه امشب که در مسیر نکا بهشهروحدفاصل روستای خانسررخ داده است که برابر اعلام اورژانس مازندران متاسفانه ۱۵ نفراز بانوان بهشهری کایرکه در حین بازگشت از کارچیدن مرکبات باغات به منازلشان دچار این حادثه دلخراش میشوندو تمامی زخمی و روانه بیمارستان امام بهشهر شدند .
شدت جراحت وارده در اثر واژگونی مینی بوس به صورت سطحی و دوبه جهت کنترل بیشتر و مداوای دقیق تر تحت مراقب قرار گرفته اند .
کار شناسان امر علت حادثه راسرعت زیاد خودروی سواری |پژوه و بر خورد به دیواره بلوار و مینی بوسی که در لاین راست او قرار داشت و نیز عدم حفظ تعادل خودروی مینی بوس توسط راننده آن ،درنهایت منجر به واژگونی آن در سمت راست شانه خاکی جاده شد .
پزشکان اعلام نمودند دو نفر از زخمی شدگان تحت مراقبت ویژه قرار گرفته و بقیه حادثه دیدگان ازبیمارستان پس از معاینه ودرمان مرخص شدند.

6

5

4

6

1

2

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام و عرض خسته نباشید .
    قدر زر زرگر داند و بس .
    جناب بامتی هنوز توفیق زیارت با جنابعالی را نداشتم ولی هرکسی هستی در هرجا خدا خیرت دهد چند برابر ، حرفهای دلسرد کننده از سوی بعضی از دوستان کج اندیش که از کامنت شان پیداست در این سایت به نمایش در آمده مهم نیست ،مدیر سایت با چه هدفی چشم بسته همه کامنتها رابه نمایش میگذارد ،بی شک او خیر و صلاح شمارا شایدبیشتر از آن دوستان کج اندیش میداند . چند وقتی از این سایت بازدید میکنم ابتکار جالبی است جسارت بخرج داده اید دراین دنیای وانفسای اقتصادی وارد عرصه ورزش شده اید و آنهم با تمامی اعضای خانواده، احسن احسن البته اکثر مردم ما قدر شمارا خواهند دانست من شخصا حاضرم بر دستان ت بوسه بزنم کما این که امروز توجه به جوانان و ورزش بنظرم نجات آنهاست و الا کجا باید بروند قلیان و قهوه خانه را پاتوق کنند بهتر است ؟کاش هنرمندان سینما از زندگی شما فیلمی میساختند به سراسر کشور بنمایش میگذاشتند . شما یقینایک فرصت طلائی برای شهرستان نکاو مازندران هستید از طرفی همت شما دراین راه پر دردسر ستودنیست امیدوارم روزی توفیق دیدار با شما را بیابم که دلم از این دست نوشت ها خونه . عزت زیاد مرد بزرگ و طلائی نکادر کنار خانواده همیشه سالم بمانی . عباسی از سواد کوه. یادم رفته آدرس میفرستم خدمتان عکسی از شما را در محل کارم داشته باشم .

  2. علی حیدری بهزادکلایی در گفت:

    این نوشته چه ربطی به مطلب داره راستی چه اتفاقی افتاده ؟

  3. قابل توجه اقای یداللهی وبینندگان نکا نیوز
    نه نفر از ۱۱ مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ نکا به بیمارستان امام حسین (ع) وبوعلی نکا انتقال داده شدند لطفا خبر را اصلاح کنید

  4. رضی ترابی ابلویی در گفت:

    سلام آقای حیدری لطفا بااین پیامهای دلسردکننده مارامایوس نکنید.

  5. اقای عباسی ۲۲بهمن په ربطی به هفته بسیج داره حالت خوبه؟؟؟

  6. علی اقامیخای گرمشی!!۱

  7. علی خان بهت برخورد

  8. عباسی سلام موضوع ازدستت دررفت ماجرای تصادف چه ربطی به تمجید ازکس دیگر داردشما دررابطه بااین حادثه اظهارنظرکن .خدایا بیماران اسلام ومصدومین حوادث وبلایا را الساعه شفا عنایت وعاقبت همه مار ختم بخیر بفرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *