اهدای ۱۰ دستگاه دوچرخه به ایتام شهرستان بهشهر

با کمک خیرین بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه ایتام بهشهر تعداد ۱۰ دستگاه دوچرخه به ایتام تحت پوشش این خیریه اهدا شد.

به گزارش  نیکا خبر ،مسئول بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه ایتام بهشهر گفت: طبق سنوات گذشته بمناسبت ایام ولادت حضرت علی (ع) و با هدف برآورده کردن یکی از خواسته‌های کودکان و نوجوانان، تعداد ۱۰ دستگاه دوچرخه به ارزش ۵۰۰میلیون ریال توسط خیرین تهیه و با برگزاری مراسم جشن میلاد به ایتام شناسایی شده تحت پوشش اهدا شد.
معصومه عبدی خاطر نشان کرد : در این ایام فرخنده و روز،پدر تعداد ۵۰ جفت کفش هر کدام به ارزش،۳میلیون ریال جمعا به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به ایتام هدیه شد .
عبدی  گفت :شعبه ایتام آبشار عاطفه ها در اکثر مناسبتها با هدایایی با توجه به شرایط و زمان مقتضی در خدمت ایتام و فرزندان یتیم می باشد .
وی طی تقاضایی از مردم و خیرین خواست همچون گذشته آبشار عاطفه ها را یاری تا خادمین ایتام بتوانند کارهایی شایسته و بایسته ای را دربرآوردن گوشه ای از نیازهای کودکان بی سرپرست اهدایی داشته باشند .
سرکار خانم عبدی در پایان یاداور شد تهیه و اهدای چند جهیزیه برای نوعروس روال تکمیلی خود را طی می کند .

وی خاطر نشان کرد :بنیاد آبشار عاطفه‌ها ایتام بهشهر در جهت حل مشکل ایتام تحت حمایت از خیرین خواست تا با آنها همکاری کنند .
شماره کارت نزد بانک ملی۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۷۲۴۸۹
شماره حساب نزد بانک ملی۰۳۵۱۹۰۵۹۳۵۰۰۴ بنام موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ایتام بهشهر

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *