همایش استانی سفیران زینبی درنکا برگزارشد/ فجر انقلاب ۶

از سوی نهضت زنان پیشرو شهرستان نکا با همکاری تشکل خانواده ؛عفاف و حجاب ستاد امر به معروف استان مازندران همایش سفیران زینبی در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا با حضور خانواده معظم شهدا ایثار گران مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش  نیکا خبر ، معصومه مومن زاده خاطر نشان کرد : این همایش در واقع به ظاهر رساندن تاثیرگذاری بانوان در بخش های مختلف اجتماعی به ویژه جهاد تبیین خانواده و عفاف و حجاب در ایام الله دهه فجر و تقارن ۱۲ فوریه روز جهانی پوشش و حجاب برگزار شد .
مومن زاده گفت : حضرت زینب سلام الله علیها الگوی زنان و بعنوان یک زن قدرتمند ایرانی بتواند با الگوگیری از ایشان چهل و چهارمین سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزیز که ما هم با پیروی از حضرت زینب سلام الله علیها تا آخر ایستاده ایم و این انقلاب انشاالله وصل خواهد شد به انقلاب حضرت حجت .
این همایش با ویژه برنامه  اجرای زیبای سرود توسط دختران مجتمع معراج هئیت تسنیم (بنات الحیدر) سخنرانی محمدی دبیرستاد امربه معروف استان مازندران فرماندار محترم نکا ، اجرای گروه موسیقی ف مداحی و مولودی خوانی تجلیل از بانوان  کار آفرین همراه بود که مورد توجه حضار قرار گرفت .

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. 🌹دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان ها با رهبر انقلاب🌹
    دیدار جمعی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان های برتر کشور در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ روز دوشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی.
    شرکت دانش بنیان بهینه پرداز مازندران با مدیریت آقای مهندس مسعود رمدانی ساخت و اختراع دستگاه هوشمند آبیاری کشاورزی در این دیدار حضور داشته اند .
    دهیاری و شورای اسلامی روستای زرندین علیا ضمن تبریک این اتفاق بزرگ و ارزشمند به جناب مهندس رمدانی ، آرزوی توفیقات روز افزون را برای ایشان و شرکت بهینه پرداز مازندران از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *