امام جمعه نکا :الحمدالله همه فعال هستیدوکارمیکنیدانشالله که خالصانه باشد/ فجر انقلاب ۲

به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، فرماندار، جمعی از مسئولان و بسیجیان با حجت الاسلام حاج محمد صادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا دیدار کردند.
به گزارش نیکا خبر ،در این دیدار که همه ساله از سوی مسئولان شهرستانی با امام جمعه شهرستان انجام می شود حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تبریک ایام خطاب به ندیران گفت :حضور شما برای ما ارزشمند است.
وی در بخش دیگر از سخنان خود به فرصت های معنوی ماه رجب اشاره کرد و گفت : ماه رجب ماه ولایت، رحمت و برکت است
محمدی لائینی ضمن قدردانی از تلاش مدیران برای خدمت رسانی به مردم خاطر نشان کرد : الحمدالله همه فعال هستید و کار میکنید انشالله که خالصانه باشد
وی با نقل حدیثی از اولین پیشوای شیعیان متذکر شد :امیرالمومنین فرمود: بهترین تدبیر، عدالت است. این سیاست را بگیریم و پیش برویم.
حضرت فرمود عدالت آنقدر زیباست، با کفر این ریاست باقی می ماند ولی با ظلم نه.

 

 

 

 

 

 


امام جمعه شهرستان نکا خطاب به مدیران این شهرستان گفت: : مردم باید در کار ما نقش داشته باشند و مردم محور باشیم.
هرکسی درحوزه کاری اش میداند وظیفه اش چیست؟ بهترین پروژه مردم هستند مخصوصا طبقه ضعیف جامعه و مهمترین دستاورد این است که نظر و رضایت مردم جلب شود.قبل از انقلاب خیلی چیزهای ما را بردند. از اموال باستانی تا عزت ما.
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:یکی از بهترین نعمتهای خدا به ما اتحاد مسئولین و مدیران است.
لازم به یاد آوریست در این دیدار دکتر عبدالرضا بابایی فرماندار نکا به تشریح عملکرد یکساله دولت در این شهرستان پرداخت و گفت: اصل اساسی نظام بر دو رکن توکل به خدا و اعتماد به مردم است.
پیش از این فرماندار نکا نیز ضمن تبریک این ایام گفت: در طول انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را بر ایجاد یأس و نا امیدی برای مردم نسبت به نظام به کار گرفتند، اما با تبیین مسئولان و انجام وظایف جهاد گونه، این خواسته دشمن با بصیرت انقلابی مردم محقق نشد.
دکتر عبدالرضا بابایی خاطر نشان کرد : پیشرفت چشمگیر انقلاب اسلامی در همه‌ی زمینه‌ها در کنار اعتماد، وحدت و همدلی مردم و مسئولان، نقشه‌های دشمنان علیه نظام را خنثی کرد.
فرماندار نکا خاطرنشان کرد: دشمن ۴۴ سال تلاش کرد تا زحمات انقلاب اسلامی را نافرجام جلوه دهد اما مردم با بصیرت، توطئه دشمن را در تمام زمینه‌های خنثی کردند و امروز شاهد جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *