افتتاح مدرسه ۶کلاسه شهیدخوشبخت آلوکنده نکا/ فجرانقلاب ۴

در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ مدرسه ۶ کلاسه شهید خوشبخت در آلوکنده از بخش مرکزی نکا تجدیدبنا شده بود افتتاح شد .
به گزارش نیکا خبر ، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مدرسه شش کلاسه شهید خوشبخت آلوکنده افتتاح شد .
به گفته بخشی پور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا ، آئین افتتاح این مدرسه با حضور فرماندار محترم و امام جمعه محترم و خیرین بزرگوار مسئولان شهرستانی اهالی فهیم و نیز دانش آموزان فرهنگیان برگزار شد .

 


وی گفت :این آموزشگاه ۶ کلاسه در دو طبقه دارای ۱۲ اتاق در مساحت ۷۵۰ زیربنا با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی کمکهای خیرین و نیز دولتی تجدید بنا شده است .
شایان ذکر است که مبلغ دو و نیم میلیارد تومن از هزینه ساخت این آموزشگاه از سوی خیرین و یک میلیارد تومن از سوی اداره کل نوسازی استان مازندران تامین شده است .
هزینه لازم به یادآوری است مدرسه شهید خوشبخت با همت بلند خیریناین روستا و پگیریهای مستمر دست اندرکاران این بخش در کمتر از دو سال در محل مدرسه قدیمی که طی سالهای ۴۱ تا سال ۹۹ در همین روستا دایر بوده است تجدید بنا شده است .
گفتنی است :درحاشیه این مراسم ازخانواده های خیرین محترم مرحوم ستوده و خانواده مرحوم بابایی نیز تجلیل شد .
همچنین از آقایان عباس ستوده حاج علی بابایی عباس بابایی ابراهیم بابایی عبدالمهدی عزتی و سعید شعبانی علی فولادی مهندس جمشیدی نیزبه پاس تلاشهای مستمر و پیگیری و نیز نظارت در ساخت تقدیر شده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *