فعالیت ۱۴۷۰ گروه جهادی طلاب درکشور/ تصویر

اولین نشست مسئولین امور گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه مازندران برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ،حجت‌الاسلام ابوالفضل علیخانی، مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور در نخستین نشست مسئولین امور گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه مازندران در ساری گفت: ۱۴۷۰ گروه جهادی حوزوی شناسایی شده در سراسر کشور، در سطح استان تعاملاتی شکل دهند تا بتوان با ساز و کاری مناسب و چابک، هر مقدار که در توانمان هست، خدمات به صورت هدفمند و کارساز عرضه شوند.
جهاد خدمت‌رسانی، برترین شیوه‌ تبلیغی است
علیخانی با اشاره به این که گروهای چهادی حوزوی تاکنون در ۲۶ عرصه به مردم در نقاط مختلف کشور خدمات ارائه داده اند خاطر نشان کرد : تمام تلاش حوزه بر این است تا طلابی تربیت بشوند که در مقام تبلیغ، موفق و اثرگذار باشند. اما باید به این نکته دقت کرد که خود جهاد خدمت‌رسانی، می‌تواند به یک شبکه‌ی وسیع و جریان‌ گسترده و تشکیلات‌ عظیم در سراسر جهان تبدیل شود که هم محرومیت‌ها را مرتفع می‌کند و هم اسلام را به نحو احسن گسترش می‌دهد.
مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور گفت : در مازندران تمامی ۲۳ مدرسه علمیه گروهای جهادی شکل گرفته است و خدمات شایانی در مناطق بندپی ونیز درادامه در مناطق هزار جریب نکا ارائه خواهند داد .
وی اظهار کرد : از آن جا که مشکل اصلی روستاهای منطقه، صعب‌العبور بودن راه‌ها و سخت شدن عبور و مرور در هنگام بارش برف و باران است، بنابراین تمرکز گروه‌های جهادی بر اصلاح جاده‌ها ف ابرسانی ، خدمات پزشکی در روستاهای کم برخوردار منطقه در کنار فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، به رفع محرومیت‌ها و گسترش آبادانی در منطقه می‌پردازند.
یاد آور می شود :در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری قلعه سری به عنوان مسئول جدید امور گروه های جهادی حوزه علمیه استان مازندران معرفی شده اند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *