کشف سرقت ساختمان های نیمه کاره در نکا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر ،سرهنگ “قاسم عزیزی ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در سطح این شهرستان ،بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس اگاهی و تابعه با بررسی دوربین های مدار بسته وانجام اقدامات اطلاعاتی ،موفق شدند دو سارق را شناسایی و پس ازهماهنگی قضایی دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی نکا با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده اند خاطر نشان کرد :در بازجویی های بعمل امده تاکنون سارقان به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند.
وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان،توقیف و استرداد به مالباختگان خبرداد و اظهار داشت: این سارقان حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و باقرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
سرهنگ عزیزی در پایان به شهروندان توصیه کرد:ضمن تجهیز اماکن در حال ساخت و کارگاههای خود به دوربین مدار بسته و تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت ماموران انتظامی را یاری نمایند ودر صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *