محکومیت اقدام نشریه فرانسوی وپاسخ مردم نکا/تصویر

راهپیمایی سراسری نمازگزاران نکایی پس از اقامه نماز جمعه
مردم همیشه در صحنه نکا همپای دیگر هموطنان در محکومیت اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مرجعیت بعد از اقامه نماز جمعه این هفته راهپیمایی کردند.
به گزارش نیکا خبر، نمازگزاران نکایی برای محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت ولایت و اعلام حمایت از رهبر معظم انقلاب پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با سردادن شعار‌هایی علیه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، این اقدام سبک و وقیحانه شارلی ابدو را محکوم و کار سخیف او را در راستای استیصال و زبونی استکبار و صهیونیسم جهانی در رویارویی با قدرت چشمگیر و پیشرفت‌های روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کردند.


تظاهرات خودجوش مردم دیار نیکان نیز بعد از نماز جمعه از مصلای امام خمینی (ره) به سمت میدان جانبازان برگزار ودراین تجمع شرکت کنندگان با شعار‌های کوبنده انزجار خود ازاین حرکت خبیثانه این نشریه فرانسوی را فریاد زدند.
یاد آور می شوم :نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دی۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *