درآیینی ازمقام شامخ شهید والا مقام سرداراحمد لزگی تجلیل شد/ عکس

در این مراسم حجت الاسلام حسینی مسئول تشریفات بیت مقام معظم رهبری به تبیین سیره شهدا و این سردار پر افتخار مازندران پرداخت .
به گزارش نیکا خبر ، در این مراسم  که در مدرسه هیات امنایی همین شهید بزرگوار در ساری  برگزار شده بود حجت الاسلام حسینی گفت :مهمترین نکاتی که در وصایای شهدا به آن پرداخته شده است بحث ولایتمداری و تبعیت از امامین انقلاب است.
او گفت: شهدا جان دادند تا امروز امنیت آسایش و ثبات در کل کشور برقرار باشد.
حسینی همچنین به جریان اغتشاشگران و اینکه دشمنان درصدد حذف جمهوری اسلامی هستند اشاره کرد و گفت: مادامی  که در مسیر ولایت حرکت کرد کنیم نخواهیم گذاشت که آرمان‌های امام و شهدا در این جامعه کم رنگ شود و نظام جمهوری اسلامی صدمه ببیند.
وی گفت: باید هوشیار بود و در خط ولایت و رهبری حرکت کرد
حسینی یاد آور شد : ملت ما با بصیرت است و هوشیار بزودی انشالله ظهور نزدیک است و مستضعفین وارثان واقعی جهان خواهد شد
یادآور می شوم شهید احمد لزگی از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس مسئول هیئت های ورزشی تیراندازی و جودوی استان مازندران بودند از شهید لزگی چهار فرزند به یادگار مانده است اوسال ۱۳۳۶ در يک خانوادي مذهبي و متدين به دنيا آمد.
مدتي بعد از جبهه باز گشت وبا مسئوليتهاي رييس هيئت جودو ، رييس هيئت تيراندازي استان مازندران و مسئول آموزش نظامي پادگان شهيد رجايي و مسئول آموزش نظامي پادگان گهرباران خدمات شاياني از خود به يادگار گذاشت چهار سال در جبهه هاي حق عليه باطل عاشقانه جنگيد و خدمت کرد و سرانجام بعد از رشادت هاي بسيار در تاريخ ۵/۱۰/۱۳۶۵ به درجة رفيع شهادت نائل گشت و بدن مطهرش در خاک عراق ماند .
بعد از دو سال او را با جامة خونين آوردند ، با همان لباس مقدس سپاه رفت و با خون خون خود درخت انقلاب را آبياري کرد .احمد در عمليات کربلاي ۴ در منطقة”ام الرصاص”شهيدشد.روحش شاد 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *