وفاپور ازصادرات ۱۶۵هزارتنی سیمان مازندران خبرداد

مدیر عامل سیمان مازندران از صادرات ۱۶۵ هزارتنی سیمان این شرکت به کشورهای همسایه خبر داد .
به گزارش نیکا خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان مازندران ،مجید وفاپور در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در سالن همایش غدیر شرکت سیمان مازندران ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، مسئولین و رانندگان نمونه ی حاضر در مراسم ، از رانندگان ماشینهای سنگین ، بعنوان قشری که نقشی مهم در صنعت کشور دارند که محصولات خام را به تولیدی ها و محصولات تولیدشده را به دست مصرف کنندگان میرسانند یاد کرد .
مدیر عامل سیمان مازندران؛ این قشر را که سالهاست با شرکت سیمان همکاری میکنند، قشری بسیار دوست داشتنی قلمداد کرد که در روحیه ی جوانمردی و پهلوان منشی جایگاه خاصی دارند.

مدیرعامل شرکت سیمان مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: شرکت سیمان مازندران در سال ۱۳۵۳ تاسیس گردید و هم اکنون با تولید۸۰۰۰ تن سیمان در روز جز ۵ شرکت بزرگ صنعت سیمان کشور محسوب میشود.

وی افزود :سیمان مازندران با استفاده از ظرفیتهای شرکت حمل ونقل مازند ترابر در نظر دارد سهم صادرات سیمان از بندر امیر آباد را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد و در عین حال با استفاده از حداکثر توان تولیدی خود تقاضای بازار داخلی منطقه را نیز برآورده نماید.

دبیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز در این مراسم از اقدام خلاقانه جهت برگزاری این مراسم برای اولین بار از دست‌اندرکاران و میزبانان این مراسم تشکر و اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای که بخشی از انتقال مواد اولیه به کارخانجات و سپس رساندن به دست صاحبان اصلی کالا و همچنین رساندن تولیدات به دست مصرف کنندگان را بر عهده دارد که همه ی ما در حمل و نقل در استان با تعاملاتی که برای این مقوله برقرار کردیم، سعی کردیم که وظایف حوزه حمل و نقل و قشر راننده را نسبت به گذشته پررنگ تر کنیم.

حسن جهانیان گفت: سیمان یکی از کالاهای استراتژیک ما است و ما در حوزه ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به بررسی چند موضوع پرداختیم که یکی از این موضوعات، ساماندهی حوزه ی بار بود که نشان میدهد کارخانجات و مخصوصا کارخانه سیمان مازندران برای ما اهمیت دارد.

فرماندار شهرستان نکا نیز با اشاره به اینکه، نکا یک شهرستان صنعتی و اقتصادی است و حضور مجموعه های صنعتی بزرگی مثل کارخانه سیمان، دسترسی سریع به بندر امیراباد، فرودگاه و خطوط ریلی یک موقعیت استراتژیک و بی بدیلی برای این شهر ایجاد کرده است گفت: حضور این امکانات، نکا را در بین ۲۲ شهرستان استان مازندران متمایز و بسیار پراهمیت کرده است که شاید خودمان کمتر به آن توجه کرده باشیم.

عبدالرضا بابایی افزود: ۶ شهید که نامشان در پیشانی مجموعه ی صنعتی سیمان مازندرانُ مزین است و همکاران سابق کارکنان این شرکت بودند که با اهدای جان خود این مسیر را باز کردند تا ما امروز در این جایگاه قرار بگیریم.

وی گفت: در هفته ی حمل و نقل از این مراسم و تدارک خلاقانه مدیرعامل شرکت سیمان و مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا و استان و همچنین از رانندگان این قشر صبور، زحمتکش و پرتلاش که نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشور داشتند و دارند تشکر میکنم.

شایان ذکر است، در پایان مراسم از مدیران اتحادیه و رانندگان نمونه تجلیل شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *