امام جمعه گلوگاه: شهدا با تاسی از سیره فاطمی به اوج رسیدند/عکس

خلاصه خبر : ایت الله «میر احمدی» با بیان اینکه شهدا به تاسی از حضرت زهرا (س) صبر و استقامت آموختند، گفت: شهدای گمنام در طریق فاطمی خوشنام شدند.

شهدای گمنام؛ دانش آموخته مکتب فاطمی هستند .
این مطلب را آیت الله میر احمدی امام جمعه محترم گلو گاه در یادواره ۱۸ تن از شهدای مسجد صاحب الزمان شهرستان نکا در شب شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س)برگزار شد بیان داشت .
امام جمعه گلوگاه ضمن تبیین سیره دخت مکرم نبی اسلام (ص)خاطر نشان کرد :شهدای ما به تاسی از حضرت زهرا (س)صبر و استقامت ولایت مداری عبودیت، بصیرت، معرفت شهامت آموختند.
استاد حوزه و دانشگاه گفت:بسیاری از شهدا ما در طریق فاطمی به گمنامی خوشنام ترین اسطورهای تاریخ شدند.
او گفت :آنان. از تمام قید و بند دنیا برای اینکه دین اسلام نظام مقدس ما حفظ شود از هیچ کوششی دریغ نکردند حتی از ارزشمند ترین هستی خود جان در طبق اخلاص گذاشتند تا عندربهم یرزقون شدند .
آیت الله میر احمدی ربخش دیگری از سخنان خود به اثرات مخرب فضای مجازی و نیرنگ دشمنان علیه فرزندان این کشور اشاره کرد و گفت:امیدواریم خانواده ها واقع بینانه به موضوع استفاده درست از فضای مجازی اهتمام داشته باشند .
میر احمدی تاکید کرد :امت ایران همواره پایدار ارزشهای ناب نظام و انقلاب است و تا زمانی که در خط ولایت و آرمانهای بلند امام راحل حرکت می کند دشمن به مقاصد خود دست نخواهد یافت

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *