من به تصویب قانون همجنس بازی در آمریکا حق دادم!/ به قلم زحمتکش

قانون حمایت از همجنس بازان در آمریکا امروز توسط بایدن رئیس جمهور این کشور امضا شد. بایدن‌ به همراه افراد حاضر در حالیکه از خوشحالی فریاد میزدند این قانون را مهر و امضا کرد و گفت: امروز روزی تاریخی برای رسیدن به برابری، عدالت و آزادی است!

البته من به آن ها حق می دهم خوشحال باشند، اجدادشان ۳۰۰ سال قبل در فرانسه و انگلیس انقلاب صنعتی را برای رسیدن به همین روز تاریخی رقم زدند، در واقع تصویب قانون همجنس بازی در آمریکا و دیگر کشورها؛ تحقق اهداف و آرمان های انقلاب های صنعتی فرانسه و انگلیس و پس از آن انقلاب های جنسی در دیگر کشورها بود.

اهدافی که مارکسیست ها در تشکیل حکومت و تمدن کمونیستی با فروپاشی شوروی از دست دادند اما لیبرال ها در آمریکا فرصت را از دست ندادند و هر روز در حال تحقق اهداف اجدادشان هستند و برای آن قانون تصویب و پشتیبانی می کنند، اهدافی که یقینا مغایر هرگونه محتوای الهی و دینی بوده و هست‌.

لذا به آقای خمینی هم حق میدهم که در اوج قدرت نماییِ شرق ِکمونیستِ ضدِدین و غربِ لیبرالِ ضدِدین؛ در ایران انقلاب کند و در برابر انقلاب صنعتی که خروجی آن دو بلوک غرب و شرق بود؛ حرف از انقلاب اسلامی و بلوک جدیدی با سردمداری دین مداران بزند!!

در واقع آقای خمینی در دنیایی که افکار و اذهان ملت های دنیا از قدرت نمایی محتوای ضد دینی و تشکیل حکومت بی خدایان پر شده بود؛ تابویی سنگین را شکاند و به مردم دنیا نشان داد می توان با دین حکومت تشکیل داد و با دین قدرتمند نیز بود!!

این درگیری دینداران و ضد دین ها در تمام ادوار تاریخ وجود داشته؛ اصلا همجنس بازی هم وجود داشته طوریکه صراحتا داستان قوم لوط در قرآن مطرح شده است.

دینمداران باید توجه کنند در دنیای امروز، انقلاب اسلامی تنها حکومت دینی شکل گرفته در برابر دولت های ضد دینی است که به سرعت در حال تشکیل تمدن بی خدایان هستند؛ لذا دفاع از انقلاب اسلامی دقیقا نقطه عطف مبارزه برای دین در عصر کنونی است.

من به تصویب قانون همجنس بازی در آمریکا حق دادم! اما به دین‌داران هم حق میدهم برای مبارزه و مقابله با این تفکر و جریان، حکومت تشکیل دهند و از خود دفاع کنند و یقینا انتخاب من نیز توصیه پدرم در ۱۶ سالگی است: پسرم هر کجا راهت را گم کردی ببین چه کسی و چه جریانی یاد رحمانیت خدا و مبارزه برای خدای رحیم را در دلت روشن می کند.

امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه؛ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲، ۱۹ جمادی الاولی ۱۴۴۴؛ ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه؛ پس از ساعت ها تفکر و پس از تصویب قانون هم جنس بازی در آمریکا توسط بایدن؛ شدیدا، قلبا و منطقا به آقای خامنه ای و حضور در جبهه دین؛ اعتقاد کامل پیدا کردم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *