دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت درنکا

فرمانده انتظامی نکا از تیراندازی منجر به قتل مردی ۳۶ ساله خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.
به گزارش نیکا خبر و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل مردی ۳۶ ساله در منطقه جنگلی شابند از بخش مرکزی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل با اسلحه شکاری و با شلیک واصابت چهار پاره به سینه مقتول، مرتکب قتل شد که ماموران با انجام اقدامات فنی، شناسایی ودستگیری قاتل آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: کلاه به جا مانده از صحنه جرم، سرنخی برای دستگیری قاتل شد که یک شکارچی حرفه‌ای است در مخفیگاه خود کمتر از دو ساعت دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده ابتدا منکر جرم ارتکابی و با مشاهده دلایل و قرائن پلیسی به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود از این قتل را اختلاف خانوادگی و مالی اعلام کرد.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه با حضور دادستان و بازپرس ویژه قتل، صحنه جرم تشریح شد، خاطر نشان کرد: اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مردم داشته و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *