هفتمین یادواره شهید فیروزآبادی با سخنرانی حاج حسین یکتا درنکا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا ازبرگزاری هفتمین یادواره شهید مدافع حرم حاج عبدالرحیم فیروز آبادی با سخنرانی حاج حسین یکتا خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ،سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه کمترین خدمت در حق شهدا برگزاری مراسم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار است، ابراز کرد: شهدا با نثار جان خود و با الگوگیری از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع)، موجب حفظ و احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) شدند.
وی وظیفه مردم در قبال شهدای مدافع حرم را حفظ وحدت مسلمین دانست و گفت: این جوانان می‌دانستند که در سوریه چه اتفاقاتی رخ داده است، اما به تکلیف خود عمل کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا درجلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید مدافع حرم اظهار کرد : وظیفه ما در قبال شهدای مدافع حرم این است که از ارزش‌های واقعی که شهدا به خاطر آن از جان خود گذشتند مانند حفظ وحدت مسلمین و حفظ کرامت انسان، در جامعه دفاع کنیم و باید تمام تلاش ما بر این باشد که چیزی که شهدا برجای گذاشتند در جامعه پیاده شود.

وی یادآور شد: شهدای حرم کشورمان با نثار جان خود و با الگوگیری از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع)، موجب حفظ و احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) شدند، به طوری که عزت و اقتدار امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف به خاطر ثمره خون شهداست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو است، ترویج این فرهنگ نیاز جامعه امروز است.
وی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز و انتقال اهداف و آرمان های شهدا به نسل نو و آینده است.
سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه کمترین خدمت در حق این شهدا برگزاری مراسم و آیین‌هایی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنهاست، ابراز کرد: امسال همزمان با ایام فاطمیه گرامیداشت روز دانشجو ویژه برنامه هفتمین یادواره این شهید والا مقام با حضور خادم الشهدا حاج حسین یکتا عصر ۱۷ آذر ماه از ساعت ۱۴ در مسجد سعادت شهرستان نکا همراه با رونمایی از کتاب پیرامون این آلاله زینبی برگزار خواهد شد.

 

 


شهید عبدالرحیم فیروزآبادی متأهل و دارای دو فرزند دختر است که در آبان‌ماه سال ۹۴ به‌منظور دفاع از حرم‌های شریفه به سوریه اعزام شد و تنها ۲۷ روز بعد از اعزام در ۱۶ آذر ۹۴ توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و مراسم تشییع این شهید گرانقدر در ۱۹ آذرماه همزمان با شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با تشییع بی‌نظیر مردم نکا برگزار و در مزار شهدای آبلوی نکا خاکسپاری شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *