برگزاری محفل انس با قرآن کریم ازسوی خواهران بسیج نکا/عکس

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم محفل انس با قرآن کریم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب در پایگاه بسیج ام فروه نودهک برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان نکا با اعلام این خبر افزود: مراسم مذکور با حضور اهالی و جمعی از بسیجیان و قاریان خواهر عضو پایگاه مقاومت بسیج ام فرو ه نودهک برگزار شد.
خانم جهانی افزود: در این مراسم،قاریان و حافظ ۲۲جز کلام وحی کریم به قرائت قرآن پرداختند و ثواب تلاوت قرآن این محفل به ارواح پاک و مطهر همه شهدا و خصوصاً شهدای امنیت و بسیج اهدا شد.
وی با اشاره به فعالیت های قرآنی از پایگاه از سال ۸۶ با داشتن بیش از ۱۲۰ قرآن آموز ،هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم را در سطح پایگاههای مقاومت بسیج خواهران ،را تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن و آموزه های قرآنی دانست.
وی گفت: انس با قرآن انسان را از همه جهات ارتقاء می دهد؛ چرا که کتاب هدایت و راهنمای سعادت در دنیا و آخرت است.


وی در پایان ضمن قدردانی از فرماندهی پایگاه مقاومت ام فروه نودهک و خواهران شرکت کننده در این محفل نورانی اظهار امیدواری کرد : آشنایی با قرآن کریم و درک آن، مقدمه‌ای است تا اخلاق انسان‌ها قرآنی باشد و همه ارتباطات آنها براساس این کتاب آسمانی رقم بخورد تا در موضوعات مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از آن استفاده کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *