بخشی پور:نماز زیباترین شبنم شقایق ایمان است/عکس

خلاصه خبر : جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان نکا در دفتر امام جمعه محترم این شهرستان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش نکا در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان ،که در دفتر امام جمعه محترم برگزار شده بود ، نماز را زیباترین شبنم شقایق ایمان و منشور توسعه فرهنگ قرآنی را مبنای عمل دانست و از همگان توجه و حمایت از برنامه های فرهنگی در مدارس را خواستارشد.
به گزارش نیکا خبر ، محمدرضا بخشی پور صبح امروز درجلسه ستاد اقامه نماز شهرستان نکا، با بیان اینکه باید باور، اعتقاد و عمل را در حوزه قرآن، عترت و نماز در خود تقویت کنیم، افزود:در بیانیه ارزش‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آموزه های قرآن کریم، نقش معنوی، اسوه ای، هدایتی و تربیتی ائمه معصومین و ولایتمداری در تمامی ساحت ها برای تحقق جامعه معنوی اشاره شده است.


وی گفت: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توسعه فرهنگ اقامه نماز و اهتمام به برپایی نماز جماعت در مدرسه، تقویت انس با قرآن در دانش آموزان، توسعه فرهنگ و سواد قرآنی با اصلاح برنامه ها مورد توجه ویژه قرار دارد.
بخشی پور نماز را زیباترین شبنم شقایق ایمان ومنشور توسعه فرهنگ قرآنی را مبنای عمل دانست و از همگان توجه و حمایت از برنامه های فرهنگی در مدارس را خواستارشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا تاکید کرد: پیوند مدرسه، مسجد و منزل از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از سند های کاربردی برای پیوند مدرسه، مسجد و منزل بیانیه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به اجلاسیه نماز است. جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان نکا مطرح شد : حضور مسئولین ادارات در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد.


در ادامه حجت الاسلام جاج محمد صادق محمدی لائینی امام جمعه محترم نکا با نقدفضای تبلیغی برای نماز خاطر نشان کرد : تبلیغات برای نماز واقعا کم است. هر گروه در هر شغلی چقدر تبلیغ دارند؟.
اوگفت : نظر سنجی شود چرا مردم از نماز دوری میکنند و کاهل نماز هستند باید آسیب شناسی شودعلت چیست؟
امام جمعه محترم نکا گفت: ما دستور شرع مقدس را از اول فراموش کردیم. کانون رشد فرزند در ابتدا، خانواده است.پیغمبر(ص) فرمود فرزندان خود را به نماز امر کنید. اگر ایمان و نماز درست شود مساجد هم آباد میشود.
حجت الاسلام جاج محمد صادق محمدی لائینی تمیزی و نظافت را از اولویتها در مساجد و نمازخانه ها دانست و گفت: امام جماعت هم رکن اصلی در جاذبه است.
امام جمعه نکا گفت : جامعه نماز خوان از کودکی شروع میشود
رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان نکا اظهار کرد : مدیران و روسای ادارات در برپایی و اقامه نماز در ادارات نقش اساسی دارند. ما جامعه مومن، برادر و نمازگزار میخواهیم.
او به فراگیر شدن و نشر فرهنگ اقامه نماز از سوی مریبان و معلمان اشاره کرد و گفت: مریبانو معلمین در مهد کودکها و دبستانها نقش مهمی دارند.
شایان ذکر است پیش اجلاسیه نماز در ایام فاطمیه بصورتی شهرستانی در نکا برگزار خواهد شد
عکاس : امیر تقی پور

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *