برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بمناسبت هفته بسیج در نکا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که بمناسبت هفته بسیج برگزار شده بودبا اشاره به شعار امسال این ارگان مقدس ” بسیج خدمتگزار ملت ” گفت : بسیج به عنوان مظهر سازندگی، خدمات بسیج از مردم و برای مردم است.
سرهنگ نجفی با بیان اینکه مخاطبان برنامه‌های هفته بسیج همه اقشار جامعه است، ادامه داد: محور برنامه‌های این هفته در حوزه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری و سند راهبردی ۱۰ساله اعتلای بسیج است.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا با اشاره به برگزاری بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج این شهرستان ، مهمترین برنامه را برگزاری رزمایش جهاد فاطمی، جشنواره اقتصاد مقاومتی، قدردانی از فعالان فضای مجازی، تقدیر از بسیجیان در همه اقشار، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک، محفل انس با قرآن و عترت ویژه برنامه آبروی محله، نشست‌های تخصصی جهاد تبیین و محافل روشنگری در مدارس، نشست‌های سیاسی و عقیدتی بسیج در محلات و دانشگاه‌ها ، برگزاری تریبون آزاد، بازخوانی و تعمق در وصیت‌نامه شهدا توسط راویان دفاع مقدس را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان نکابیان کرد.


وی با قدردانی ازحضور با صلابت امت با بصیرت دیار نیکان تصریح داد :مردم این دیار در سایه آموزه های مکتب شیعه که از جانب عالمان و مشعلداران دین همچون آیت الله کوهستانی آیت الله محمدی لائینی ،همواره ولایتمدار و هیچگاه از آرمانهای امامین و شهدا دست نخواهند کشید و در این مسیر ثابت قدم هستند .
وی گفت : مردم شهید پرور این دیار درمقابل جریان اغتشاشگران که از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی طراحی شده بود با برگزاری چندین راهپیمایی مواضع شفاف خود را اعلام و اقدام آنان را محکوم نمودند این دیار فرزندانی همچون سردار طوسی و ۴۳۷ آلاله و ۶شهید مدافع حرم در دامن خودپرورش داد و نخواهد گذاشت مسیری که شهدای ما معین کردند خدشه وارد گردد و در ادامه را تا ظهور حضرت حجت (عج) پاسدار و مدافع نظام و انقلاب اسلامی خواهند بود.
شایان ذکر است در این مراسم که با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و مدیران و نیز گروهای مختلف از خانواده های معظم شهدای حضور داشتند از خیرین و گروهای مختلف جهادی قدردانی شده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *