کریمه ای که در شمال غرب ایران احتمالا رقم‌ بخورد!

سفر متعدد مقامات نظامی و امنیتی ایران به عراق یقینا و حتما خبر از یک اتفاق بسیار بزرگ دارد شک نکنید‌.

تحرکات آشکار گروه های متعدد تجزیه طلب در شمال عراق و همراهی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق با این گروهک های مورد حمایت مستقیم اسرائیل؛ موجب شد تا درگیری مسلحانه این گروهک ها با ایران وارد فاز جدید و بسیار خطرناکی شود هر چند به نفع ایران!

نباید از این قضییه بگذریم که همراهی آشکار و پیشتیبانی علنی گروهک های تجزیه طلب با اغتشاشات اخیر در ایران؛ بهانه مورد نظر جمهوری اسلامی را برای رویارویی مستقیم با این گروهک ها فراهم کرده و یقینا مبارزه و مقابله ایران با گروهک های تجزیه طلب در اقلیم کردستان وارد مرحله ای جدید و جدی قرار می گیرد!

تجربه ام می‌گوید و حدسم این است که ایران به فکر ریشه کن کردن مزاحمت های همیشگی این‌گروهک ها است؛ هر چند که شطینت های الهام علی اف در همراهی با اسرائیل در مرزهای مشترک آذربایجان با ایران نیز موجب شده تا جمهوری اسلامی برنامه مشترکی برای تنبیه الهام در آذربایجان و حذف گروهک های تجزیه طلب در عراق داشته باشد.

باز هم‌می گویم که این حدس من و نظر شخصی من است که شاید و احتمالا همان اتفاقی که در کریمه اوکراین رخ داد در آذربایجان هم رقم بخورد و دور از دسترس نیز نخواهد بود و این را هم بگویم که اقلیم کردستان نیز چند صباحی میزبان ایرانی ها خواهد بود!!
حسین زحمت کش

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *