آموزش و پرورش نکا ازپرسنل فراجا قدردانی کرد/تصویر

در آئینی که با حضور فرماندار شهرستان نکا در نماز خانه آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد از پرسنل خدوم و زحمت کش فراجای شهرستان تجلیل شده است .
به گزارش نیکا خبر ، بخشی پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا با تقدیر از تلاش‌های فراجا تصریح کرد: قطعا اگر آموزش و و پرورش امروز با دقت و با آرامش مشغول فعالیت است و دقیق، بی منت و باکیفیت به تعلیم و تربیت فرزندان این جامعه مشغول است ، یکی از ستون‌های اصلی آن همکاری با فراجا است که این همکاری را ج جناب سرهنگ عزیزی و پرسنل خدومش در ابعاد مختلف به منصه ظهور رسانیده اند.
وی ابزار امیدواری کرد: این تعامل ارزشمند با اموزش و پرورش باعث ایجاد خدمات ارزشمند به مردم گردد و به خود می‌بالیم که چنین فرماندهان و نیروهای مقتدری در این شهر داریم.

 

بخشی پور با بیان اینکه نیروی انتظامی ذاتا یک نیروی مدافع پدافندی است و این موضوع مظلومیت آن را دوچندان می‌کند، اظهار کرد: شاید زیباترین تعبیر درباره فراجا در فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد که این نیرو را به عنوان مقتدر و مظلوم یاد کردند.
به گفته وی؛ این کلیدواژه مهمی است که رهبر معظم انقلاب درباره فراجا به‌کار برده‌اند که نیروی انتظامی برای دفاع از کشور در اوج مظلومیت به ماموریت خود ادامه می‌دهد.
دکتر بابایی فرماندار شهرستان نکا نیز در این مراسم تصریح کرد: اوج خباثت دشمنان انقلاب اسلامی این است که تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به امید آینده و اعتماد مردم انجام می‌دهد.

 


فرماندار نکا در ادامه سخنان خودحوادث اخیر را تشریح کرد و گفت : حجاب و پدیده‌‌هایی نظایر آن بهانه است و اینها به دنبال ضربه به پیکره نظام اسلامی هستند و مظلومیت فراجا آنجاست که باید علاوه بر جداسازی جوانان غفلت‌زده که تحت تاثیر دروغ‌های مجازی به میدان آمده‌اند، به برخورد با دشمنان و کارشکنان بپردازد.
در پایان این مراسم از فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان نکا و به نمایندگی از فعلان عرصه رسانه و فضای مجازی که بیشترین همکاری و پوشش خبری برای این اداره را داشتند با اهدای هدایای قدردانی بعمل آمده است.


یاد آور می شود:پایان این مراسم فرماندار نکا از بخش های مختلف اداره آموزش و پرورش نکا بازدیدبعمل آوردند

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *