ضرورت ساماندهی و تقویت شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان‌های داخلی

خطیب جمعه مرکز مازندران در خطبه‌های امروز نماز، بر ساماندهی فضای مجازی کنونی و تقویت زیرساخت‌ها و بهره مندی از شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان های داخلی تاکید کرد.

به گزارش نیکا خبر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به تأثیر حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: عمده‌ی سازماندهی اغتشاشات اخیر در کشور از سوی فضای مجازی و رسانه‌های معاند علیه ایران صورت گرفت به گونه‌ای که در طول ۴۵روز، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معاند کشورمان، اقدام به تولید و پخش ۳۸ هزار خبر کذب علیه جمهوری اسلامی ایران کردند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: جوانان ما در فضای مجازی کنونی کشور که بیشتر متاثر از رسانه‌های خارجی است قتل عام می‌شوند بنابراین می‌طلبد برای ساماندهی فضای مجازی کنونی و تقویت شبکه ملی اطلاعات و پیام رسانه‌های داخلی اقدام و تلاش کرد.

او یکی دیگر از اهداف آشوب‌های اخیر کشور را، دور ساختن مدیران و مسئولان از سازندگی کشور و اجرای سال دانست و گفت:مسئولان باید هوشیار باشند و علاوه بر رسیدگی به مسائل، سازندگی، شعار سال و تولید ملی را جدی گیرند و در پایان سال مجموعه‌ای از اقدامات خود در راستای اجرایی کردن شعار سال را ارائه دهند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز به شکل گیری اولین حکومت علوی در استان و برپایی هفته مازندران و همایش فرصت سرمایه گذاری در استان و ساری اشاره کرد و ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری در استان باید شناسایی و با ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران در مازندران، زمینه‌های رشد و شکوفایی اقتصادی مازندران را سرعت بخشید.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران باید دارای اهلیت باشند، و تسهیل صدور مجوز‌ها با شکل گیری پنجره واحد را امری خجسته و پیش برنده در اهداف تعالی و توسعه مازندران برشمرد و گفت:فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران احصاء شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *