سردارصادقی:برگزاری یادواره شهدا روشن نگه د اشتن چراغ فضیلت هاست/عکس

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه : برگزاری یادواره شهدا روشن نگه د اشتن چراغ فضیلت هاست .
به گزارش نیکا خبر ، سردار حسین رضا صادقی در مراسم بیست و پنجمین یادواره ۱۲ تن از شهدای والا مقام ومدافعان حرم شهرستان نکا در روستای شهاب الدین این شهرستان گفت : اقتدار و عظمت انقلاب اسلامي ايران مرهون جانفشاني شهدا و ايثارگران در مقابل دشمنان است..
این مقام نظامی گفت : آثار و بركات وجودي شهدا بايد براي هميشه مورد توجه آحاد جامعه باشد و فرهنگ ايثار و شهادت سرمايه اي گرانبها است.
وي اظهار داشت: هر قدمي كه شهدا در ميدان مبارزه برداشتند، درسي است كه مي تواند كشور و جامعه را به اهداف اصلي خود برساند و با توجه به گذشت زمان بايد از اين فرصت ها استفاده بهينه صورت گيرد.
اين فرمانده سپاه با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله كردند و همواره زنده هستند.
خاطرنشان کرد : پرونده شهدا هيچ زماني بسته نخواهد شد و به بركت جانفشاني شهدا، امروز ملت ايران در مقابل تمام ابرقدرت هاي دنيا عزتمند و مقتدر ايستاده است.
.سردار صادقي گفت: دشمنان به ويژه مقامات آمريكايي معترف هستند كه هر آنچه تاكنون هزينه كرده اند، بي نتيجه بوده و اين شكست دشمن از آثار روحيه شهادت طلبي و بركت وجودي شهدا و انقلاب اسلامي است.
وی تصریح داد : زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از نیاز‌های لازم و ضروری در عصر حاضر به شمار می‌رود.
وی افزود: شهدا با جایگاه و مقامی که دارند، به حال کسانی که با اخلاص در میدان مجاهدت حضور دارند و ایثارگری می‌کنند، غبطه می‌خورند و باید بدانیم که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)؛ انقلاب اسلامی ایران مقدمه استقرار دولت کریمه امام زمان (عج) است.


سردار صادقی، انقلاب اسلامی ایران را طلعت و ظهور صغری دانست که از سال ۵۷ شروع شده و باید برای رسیدن به طلعت کبری و ظهور حضرت ولی عصر (عج) و استقرار حکومت جهانی اسلام، بیش از پیش مجاهدت و تلاش کنیم و رایحه این طلعت به مشام کسانی می‌رسدکه دل در گرو اسلام و امام زمان دارند.
.وی تأکید کرد: تبیین مسیر حق و مسیر شهدا وظیفه اصلی ماست و اینکه حاج قاسم بار‌ها می‌فرمود «ما ملت امام حسینیم»، به این دلیل بود که مسیر امام حسین (ع) حق است و هرکسی در این مسیر نباشد، هیچ توفیقی در دنیا و آخرت نخواهد داشت.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۲ نمونه از مصادیق انقلابیون مثبت و منفی را تشریح کرد و گفت: انقلابی مثبت کسی است که در تمام لحظات سخت با جان و دل به میدان آمده و هیچ ادعایی ندارد و همواره خود را مدیون انقلاب می‌داند، مانند آن خانواده‌های چندشهیدی که باز هم می‌گویند ما برای انقلاب هیچ کاری نکرده ایم


او عصبانیت و کینه توزی دشمنان و نیز توطئه های مختلف فتنه انگیزی نا امن کردن کشور از سوی دشمنان را نشان ضعف آنان دانست و گفت : هرچه به ظهور نزدیک تر می شویم دشمنی دشمنان بیشتر خواهد شد بنابراین باید با بصیرت بود وهمواره به جهاد تبین پرداخت و از خط امامین انقلاب خارج نشد .


شایان ذکر است در این مراسم که با محوریت شهید نوروزی شهید شاخص شهاب الدین برکزار شد با نواحی مداح و ذاکر اهل بیت بذری و نیز اجرای حاج ناصر فتح اللهی همراه بود، در پایان نیز از بسیجیان و افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس این روستا تجلیل بعمل آمده است

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *