اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل سد گلورد / تصویر

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به سد گلورد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران
به گزارش نیکا خبر ، استاندار مازندران به همراه نماینده مردم شرق استان در مجلس، معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، فرمانداران نکا و بهشهر و برخی مدیران استانی و محلی از سد گلورد بازدید کرد. ‎ ‎
سیدمحمودحسینی‌پور در حاشیه بازدید از سد گلورد در جلسه ای با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر مانعی برای تکمیل سد نداریم.
استاندار مازندران در بازدید از سد گلورد و پل ارتباطی ۶۰ روستای بالادست بهشهر که بر روی سد گلورد احداث می شود، اظهار کرد: سد گلورد یکی از پروژه های بزرگ استان مازندران و پل ارتباطی روستاهای بالادست بهشهر است.
حسینی پور، عنوان کرد: احداث این سد از نیازهای اصلی مردم‌منطقه بهشهر در طول سالیان مختلف بوده است و انشاء الله در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
حسینی پور گفت: ساخت سد گلورد ۷۵ درصد پیشرفت داشته است و پل ارتباطی سد گلورد برای روستاهای بالادست بهشهر نیز در حال ساخت است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی سازه های این پل انجام شده و فونداسیون در حال انجام است و مقرر شد که این پل ارتباطی در تابستان ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. چرا در متن، سد گلورد یکی از نیاز های مردم بهشهر در طول سالیان عنوان شد یعنی از نیاز های مردم نکا نمی باشد.چرا این جوری مردم را باهم درگیر میکنید . واقعا متاسفم برا نماینده گان منتخبی که تفکر تبعیضانه دارند و مردم ساده لوحی که به چنین نمایندگانی رای می دهند.

  2. کجا هستند خبرنگاران زیرک و با سوادی که نگذارند کلمات مسئولین در جهت دهی به اختلافات قبیله ای باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *