ام الشهید محمدی به فرزند شهیدش پیوست / تصویر

مادر بزرگوار طلبه شهید والا مقام سیدمهدی محمدی به فرزند شهیدش پیوست
به گزارش نیکا خبر ، مرحومه حاج رقیه بلالی سوچلمایی متولد ۱۳۱۴ بدلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش ملحق شد
شهید سید مهدی محمدی سارمی (۱۳۵۰ نکا _ ۱۳۶۶ عراق) متولد روستای زیبای سارم از بخش هزارجریب شهرستان شهید پرور نکا استان مازندران است. سید مهدی محمدی در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیه ‌السلام متولد شد، مادرش رقیه بلالی و پدرش سید محمد علی نام داشت.
سید مهدی محمدی در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن و مهربانش دوران کودکی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد و به فراگیری تحصیل پرداخت، تحصیلات را در مقطع پنجم ابتدایی با موفقیت پایان رسانید.شهید بزرگوار مجرد و فرزند ششم خانواده بود.
سید مهدی محمدی در عضویت بسیجی و در لشکر ۲۵ کربلا به اسلام خدمت می کرد که در ۱۳۶۶/۰۲/۲۱ هجری شمسی در منطقه ماووت عراق و در عملیات کربلای ده شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت. پیکر شهید محمدی پس از تشییع در زادگاهش سارم دفن شد. سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرش.

شایان ذکراست : تشییع پیکر این مادر والا مقام عصر روز سه شنبه ۱۷ابان ماه ازمسجدسجادیه ب روی دستان پر مهر مدمی قدر شناس و اهالی روستای سارم تا کنار بقعه امام زاده مفید این شهرستان برگزار شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *