مانور پدافند غیر عامل در سیلوی نکا

مانور پدافند غیر عامل در سیلوی شهید میرزایی نکا با هدف مقابله با مخاطرات احتمالی برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، مانور پدافند غیر عامل امروز در مجموعه سیلوی شهید میرزایی نکا برای تمرین مقابله با اقدامات فرضی خرابکارانه در بخش‌های سایبری و اخلال در شبکه توزیع گندم آرد و نان و امور حمل و نقل دریایی برگزار شد.

در این مانور گروه‌های مختلف برای مقابله با حوادث احتمالی رزمایش افزایش پایداری شبکه توزیع گندم و آرد و نان و حمل و نقل دریایی را در شرایط بحران خود محک زدند.

حمید بخشی مدیر کل پدافند غیرعامل استان مازندران با بیان اینکه این رزمایش با هدف تاب آوری در مقابل بحران انجام شد، افزود: بدنبال مسیرسبز برای انتقال گندم و آزد در مواقع بحران به غرب هستیم.

رمضانی دبیر اجرایی رزمایش نیز گفت: بست‌های لازم دراستان فراهم شده است تا در مواقع بحران از طریق دریای خزر و در بین بنادر کالا‌های اساسی و نیز گندم و ارد انتقال داده شود.

معاون پدافند غیرعامل کشور گفت: بیستمین سال تشکل ساختاری پدافند غیر عامل است و بدنبال خدمت بی منت برای مردم و صیانت از مردم هستیم.

سردار قمی افزود: اهداف اصلی اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل کاستن از آسیب پذیری نیروی انسانی و تجهیزات حیاتی و مهم در مقابله با حملات خصمانه و مخرب دشمن، استمرار در فعالیت‌ها و خدمات زیربنایی و نیاز‌های حیاتی در شرایط بحران است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *