تازیکه ازبررسی چالش‌‌های نیروگاه نکا در مجلس خبر داد

چالش‌‌ها و محدودیت‌‌های نیروگاه شهیدسلیمی نکا با حضور نماینده شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
به گزارش نیکا خبر ، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید سلیمی نکا در این جلسه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده نیروگاه درباره بهره‌‌برداری، نگهداری و تعمیرات واحدها، پایداری تولید، اجرای طرح‌های بهینه‌‌سازی، طرح‌های در حال احداث واحدهای گازی جدید و آخرین وضعیت تکمیل فازهای بعدی طرح آب‌شیرین‌‌کن، ارائه کرد. حسینعلی تازیکی تولید برق را زیرساخت همه زیرساخت‌‌ها دانست و گفت: تولید برق نه تنها به معیشت مردم گره خورده بلکه امنیت کشور وابسته به آن است. سه مرحله بمباران نیروگاه، درک دشمن از نقش برجسته تولید برق در ضربه زدن به نظام را می‌رساند. در ادامه معاونان و مدیران نیروگاه به تشریح مشکلات، چالش‌‌ها و محدودیت‌‌های موجود در حوزه‌های فنی، سوخت، نیروی انسانی، بودجه و تاثیرآن بر تولید نیروگاه پرداختند.

پس از آن نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌‌های شبانه‌‌روزی مدیران و کارکنان نیروگاه در عرصه تولید پایدار انرژی به ویژه در پیک مصرف تابستان، اظهار امیدواری کرد: برنامه‌‌ریزی‌‌ها در ادامه سال منجر به فائق آمدن بر مشکلات و تولید پایدار باشد. غلامرضا شریعتی ضمن اعلام آمادگی خود و مسوولان در رفع موانع و چالش‌‌های احتمالی به ویژه در طرح توسعه سیکل ترکیبی گفت: برون‌‌رفت از مشکلات فعلی مستلزم تفکر جهادی و عزم همگانی است و در میدان عمل همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند و با جدیت بیشتری پای کار بیایند تا با همیاری و همکاری یکدیگر شاهد رفع چالش‌‌ها و مشکلات باشیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *