دستگیری ۳ قاچاقچی چوب در نکا

فرمانده انتظامی نکا از توقیف خودرو‌های سواری و باری حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آنلاین شرق مازندران ” نیکا خبر ” سرهنگ قاسم عزیزی گفت: ماموران انتظامی تابعه شهرستان در پی کسب اخبار مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی وبا همگاری قزقبانان اداره منابع طبیعی حوزه استحفاظی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پاسگاه‌های “زارم رود، استخر پشت و پی رجه” با کنترل مسیر‌های کوهستانی خودروی‌های سواری و باری حامل چوب‌های غیر مجاز و قاچاق جنگلی را در محور‌های کوهستانی شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نکا با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متخلفین در مجموع ۵ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش تفریبی ۲۵۰ میلیون ریال که از درختان صنعتی جنگل‌های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا اظهار داشت: ماموران انتظامی چوب‌های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ عزیزی از شهروندان خواست در صورت مشاهده قاچاق چوب‌های کمیاب جنگلی توسط سودجویان از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *