تودیع و معارفه ریاست آموش و پرورش نکا / تصویر

در آئینی که با حضور امام حمعه ، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان و نیز فرماندار و تنی چند از مدیریان، فرهنگیان این شهرستان در مجموعه پژوهش سرای ابوریحان بیرونی اداره آموزش و پرورش نکا برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر ، در این جلسه از زحمات حسین پالار مدیر سابق آموزش و پرورش و ولی علی‌نژاد در سمت سرپرستی تقدیر و محمد رضا بخشی‌پور به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نکا معرفی گردید.
عبدالرضا بابائی در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان نکا اذعان داشت: طبق وعده‌ی الهی زمین را بندگان صالح خدا به ارث خواهند برد و این وعده قطعی خداوند است و وقتی نگاه این باشد، گرمی و سردی روزگار نه انسان را دلخوش و نه نا امید می‌کند. ‎
عبدالرضا بابائی در این آئین اذعان داشت: طبق وعده‌ی الهی زمین را بندگان صالح خدا به ارث خواهند برد و این وعده قطعی خداوند است و وقتی نگاه این باشد، گرمی و سردی روزگار نه انسان را زیاد دلخوش و نه نا امید می‌کند.

فرماندار نکا به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در نظام اسلامی مظهر اقتدار نظام است، نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم عزیز کشورمان است، بنده از زحمات برادران نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم و بدانیم برای امنیت و آسایش امروز ما شهدای بسیار زیادی فدای انقلاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد با ترفندهای مختلف جای جلاد و شهید را عوض کند، خاطر نشان کرد: در حادثه‌ی فوت یک خانم که همه‌ی ما را هم ناراحت کرد، دیدید دشمن قبل از اینکه این موضوع مشخص شود یک نقطه را هدف قرار گرفت و آن هم اصل نظام بود.

نماینده عالی دولت به نقش آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: هرچقدر آموزش و پرورش ما بر مبنای سند تحول که مبنای آن اسلام و انقلاب عزیز است عمل کند، در آن آموزش و پرورش مشکلی نخواهیم داشت.

عبدالرضا بابائی به نقش مهم تربیت در آموزش و پرورش پرداخت و گفت: اگر آموزش و پرورش صرفا به مسائل آموزشی بپردازد همانند کبوتری است که یک بال دارد و قطعا سقوط خواهد کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *