فرماندارنکا :درفتنه‌ها کسانی نجات پیدا کردندکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب توجه کردند/ عکس

فرماندار نکا در آئین تکریم و معارفه دادستان شهرستان نکا :در اغتشاشات اخیر کوچک ترین مشکلی در شهرستان به وجود نیامد/در فتنه‌ها کسانی نجات پیدا کردند که به فرمایش رهبر معظم انقلاب توجه کردند.
به گزارش نیکا خبر پایگاه آنلاین خبری شرق مازندران ، فرماندار نکا در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی وانقلاب اسلامی شهرستان نکا به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و افزود: امنیتی که امروز در شهرستان نکا بر قرار است، مرهون زحمات مجاهدانه و با بصیرت اعضای شورای تامین شهرستان و حضور شبانه روزی آنان است. ‎
عبدالرضا بابائی بیان داشت: در اتفاقات اخیر اعضای شورای تامین پیش ازاین اتفاقات، در جلسات مشترک و مداوم به صورت ۲۴ ساعته در کنارهم بوده‌اند، که الحمدالله ما شاهد آرامش کامل در این شهرستان بوده‌ایم.

نماینده عالی دولت به جدال حق و باطل از آغاز خلقت اشاره کرد وگفت: این جدال از آغاز خلقت انسان تاکنون بوده و در آینده هم استمرار خواهد داشت.

فرماندار نکا تصریح کرد: در این زمانی که در آن قرار گرفته‌ایم، مظهر باطل آمریکا است و دنباله‌های آن تفکر آمریکائی و غرب گرایی در برخی ها در کشور است.

وی افزود: در این نبرد حق و باطل کسانی توفیق پیدا خواهند کرد که به معنای واقعی کلمه ولی فقیه خود را بشناسند و از آن تبعیت کنند.

بابایی به هشدارهای مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ اشاره کرد و گفت: اگرهشدارهای مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ در بحث شبیخون فرهنگی جدی گرفته میشد امروز شاهد این همه خسارت در کشور نبودیم.

فرماندار نکا در ادامه خاطر نشان کرد: در فتنه‌ها کسانی نجات پیدا کردند که به فرمایش رهبر معظم انقلاب توجه کردند و اگر در همان زمان مسئولان وقت در مبارزه با اشرافیت و تجمل گرایی مسئولان اهتمام لازم را میداشتند، امروز بین مردم و مسئولین این همه فاصله و بی اعتمادی به وجود نمی آمد، اگر به شبیخون فرهنگی اهمیت داده می شد امروز این همه مشکل در جامعه به وجود نمی آمد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا تصریح کرد: خسارت آنجایی است که ما، توجه به امر ولی فقیه نمی کنیم، گاهی فرمایش ایشان را یک فرمایش ارشادی میبینیم وتا مادامی که این نگاه در برخی از مسئولان وجود داشته باشد این خسارات ها همراه ما خواهد بود.

فرماندار نکا در پایان تاکید کرد: اگر امروز جوانان را در صف اغتشاش‌گران مبینیم، ماحصل کوتاهی ما در جهاد تبیین است، اگر ما جهاد تبیین را آنظوری که مقام معظم رهبری فرمایش کرد را به جوانان انتقال می‌دادیم، جوانان صف خودشان را از اغتشاش‌گران جدا می کردند. لذا وظیفه همه ی ما است که جهاد تبیین را سینه به سینه به نسل جدید منتقل کنیم.

در پایان از زحمات چندین ساله رحمت عشقی دادستان سابق شهرستان نکا تقدیر ومحمد محمودی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی گردید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *