افتتاح همزمان سه واحد مسکن محرومین در بخش هزار جریب نکا

خلاصه خبر : سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا گفت : برای اجرای این طرحها که توسط بسیج سازندگی شهرستان نکا و با مشارکت بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بهزیستی و کمک های خیرین محترم تکمیل شده است ۹۰۰میلیون تومان هزینه شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا از افتتاح همزمان سه واحد مسکن محرومین در بخش هزار جریب نکا خبر داد
به گزارش نیکا خبر ، پایگاه آنلاین خبری  در شرق مازندران ، صبح امروز همزمان سه باب مسکن محرومین در روستای شیت از بخش هزارجریب نکا افتتاح و تحویل محرومین شده است .
سرهنگ نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با اعلام این خبر گفت : برای اجرای این طرحها که توسط بسیج سازندگی شهرستان نکا و با مشارکت بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بهزسیتی و کمک های خیرین محترم تکمیل شده است ۹۰۰میلیون تومان هزینه شده است .


وی گفت : همچنین افتتاح دیواره حائل با هدف جلوگیری از رانش در داخل بافت روستا با هزینه یکصد میلیون تومان و افتتاح دو یادمان شهید با هزینه بالغ ۷۰میلیون تومان درهمین روستای در بخش هزارجریب نکا انجام گرفته است جمعا یک میلیارد و ۷۰میلیون تومان هزینه شده است.
لازم به ذکر است در هفته دفاع مقدس ۱۰ واحدمسکونی احداث و تحویل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام شده است .
شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و پیگیری های دهیاری و شورای اسلامی و نیز کمک های خیرین نیک اندیش روستای شیت آقای عبدالحسین کاظمی قدردانی شده است
گفتنی است در مراسم طرحهای امروز فرماندهی سپاه ناحیه نکا مسئول بسیج سازندگی شهرستان ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان ، مدیر کمیته امداد ،رئیس بنیادشهید ،رئیس بنیاد مسکن و بخشدار بخش هزارجریب نکا بهمراه اعضای شورای بخش هزار جریب حضور داشتند .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *