اجرای طرح بوی ماه مهر ازسوی شهرداری نکا/ تصویر

نظافت و پاکیزیگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون زحمات طاقت فرسای پرسنل خدمات شهری پاکبانان است آنها در حوزه خدمات شهری رکن اساسی خدمات رسانی به مردم بشمار می روند
این قشر زحمت کش و بی ادعا تتها در ده روز در شهرستان نکا اقدام به پاکسازی و تنظیف بیش از ۶۰ مدرسه نمودند .


اجرای طرح خانه تکانی و استقبال ازبهارنظافت عمومی شهری ، اجرای طرح بوی ماه محرم با هدف نظافت اماکن مذهبی مساجد تکایا حسینه ها زینیه فاطمیه، ساماندهی فرودگاه دشت نازساری ، کمربندی نکا به ساری جهت رویداد اکو ۲۰۲۲ و نیز طرح بوی ماه مهرهمه مرهون زحمات این قشر تلاشگر در شهرستان نکاست که زحماتشان مورد تقدیرمسئولان استانی قرارگرفت .

احمد غفاری مسئول واحد خدمات شهرداری نکا ، اجرای طرح بوی مهر در راستای توجه به زیبایی نظافت مراکز علمی آموزشی و ایجاد فضای بصری مناسب برای قشر معلمین اساتید و دانش آموزان شکل گرفت و خواسیتیم در حوزه تعلیم و تربیت شهرمان سهمی داشته باشیم .
مسعود اکبری عضو شورای اسلامی شهر نکا نیز گفت : این گونه اقدامات این پیام را به مردم میده که شهرداری و شورای شهر اهتمام به موضوع نظافت زیبایی فضای آموزشی و حوزه شهر دارند و در اقدام جهادی با اجرای طرحهایی همانند بوی ماه مهردرواقع بنوعی فرهنگ سازی هم می نمایند ضمن اینکه اجرای این طرح در استان بعنوان الگو مطرح و مورد تشویق مسئولان استانی قرار گرفته است .
برای شهروندان همواره زیبایی بصری شهری وشادی و نشاط آن ازهرچیزی دیگر اهمیت دارد قطعا مسئولیت ان برعهده پاکبانان می باشد . بیایم قدردان زحماتشان باشیم .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *