مشاور وزیر راه : باید با چشم دل و معرفت به زیارت شهیدان رفت/ تصویر

مشاور وزیر راه و شهرسازی:جمهوری اسلامی با تاریخ ده هزارساله درجغرافیای سیاسی موثر برحوادث عالم است وبا هدایت مقام معظم رهبری امانت انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصودخواهدرساند.
به گزارش نیکا خبر : حمید مردانیان امروز در اولین همایش تجلیل از ۳۵۶جانباز؛رزمنده فرزندان شهدا و یادواره ۱۶ ,شهید والا مقام ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی درسالن پیامبر اعظم (ص)ساری اظهارکرد: شهدای والا مقام در پی آموزه های دینی با تاسی از مکتب امام حسین از کیان اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع کردن و از جان خود گذشتندهمه ما مدیون خون شهدای والا مقام هستیم..


وی با اشاره به تحولات اخیرعراق؛ ثبات و استقلال و آرامش در کشور را مرهون فداکاریهای شهدا صبوری خانواده های معظم آنان و جانبازان و نیز ایثارگران دانست و گفت : باید با چشم دل و معرفت به زیارت شهیدان رفت. باید دلها را در برابر شهدا و ایثارگران صیقل داد، ضمن اینکه به مشکلات مردم گوش کرد و برای برطرف کردن آنها تلاش جهادی و مستمر داشت.
وی به موضوع تلاش دشمنان در فضای مجازی برای کم رنک کردن خون پاک شهدا اشاره داشت و گفت : شهید و خانواده شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند که باید برای گره‌گشایی مشکلات خانواده ایثارگران تلاش کنیم تا در قیامت سربلند باشیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *