بزرگ‌ترين رویداد ورزشی لیگ برتر مسابقات تیم آرویج در نکا

خلاصه خبر : تیم دوچرخه سواری آرویج با ۶۵۰ امتیاز و اختلاف ۸۸ امتیازی با تیم دوم، در صدر جدول است رویداد بسیار بزرگ مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور و رقابت تیم آرویج شهرستان نکا با تیم سپاهان، آذربایجان، زنجان و غیره با اعتبارات میلیاردی در حال رقابت است.

تیم دوچرخه سواری آرویج با ۶۵۰ امتیاز و اختلاف ۸۸ امتیازی با تیم دوم، در صدر جدول است
رویداد بسیار بزرگ مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور و رقابت تیم آرویج شهرستان نکا با تیم سپاهان، آذربایجان، زنجان و غیره با اعتبارات میلیاردی در حال رقابت است.

رئیس اداره ورزش شهرستان نکا در گفتگو با نیکا خبر گفت: میزبانی و رقابت سالم تیم آرویج شهرستان نکا در مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر برای همه ی ما، رویداد بسیار بزرگ و افتخاری است.

ماشاالله طزره نژاد با اشاره به اینکه، حوزه جنگلی قرمرض بعنوان زیباترین میراث فرهنگی نکا شناخته شده است اظهار کرد : ۳۱ مرداد ماه،۱۳ تیم دراین دوره بعنوان شرکت کننده در سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری آماده و وروداین تیم ها به جاده سراسری نکا از جاده کمربندی وارد جاده هزارجریب و بخش مرکزی کوهستانی پارک جنگلی قرمرض شهرستان نکا میشوند، صدر نشینی و قهرمانی تیم ما محتمل است، امیدواریم که کاپ قهرمانی را شاهد باشیم.

وی گفت : با توجه به سبقه و مکاتبات صورت گرفته، تیم آرویج در شهرستان نکا ثبت و در حیطه کاری مستقل است و ما ۱ لیگ بسیار قوی و متحدالشکل و تیم توانمند و پشتوانه کاری خیلی خوبی را داریم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا تصریح کرد، اگرچه اصفهان ، آذربایجان و تهران خواستار این میزبانی بودند، اما با زحمت و تلاش باشگاه آرویج و مدیرعامل هئیت دوچرخه سواری استان، میزبان این دوره از مسابقات لیگ برتر کشوری خواهیم بود.

وی در پایان گفت : مجموعه مدیریت شهری، پلیس راه ، بخشداری، دهیاری ، اداره ورزش و هئیت دوچرخه سواری، پای کار در این دوره از مسابقات خواهند بود.

 

گزارش از :مهناز قبادی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *