آمادگی کامل نکابرای میزبانی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کشور /تصویر

با توجه به نزدیک شدن به روزی های آغازین برگزاری بزرگترین رخداد ورزشی استان مازندران به میزبانی شهرستان نکا ،رئیس هیات دوچرخه سواری این شهرستان درگفتگو باخبرنگا ما از آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی شایسته سومین مرحله از لیگ برتر دوچرخه سواری کشورخبر داد .
به گزارش نیکا خبر ،سیدعمار محمدی قلعه سری گفت : ۱۲ تیم در این دوره بعنوان شرکت کننده با میزبانی شهرستان نکا درسومین مرحله ازمسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور حضور دارند .
او با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ در تاریخ های ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ مردادماه خاطر نشان نمود : تمامی بسترهای لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور آماده هست.
محمدی قلعه سری در حاشیه برگزاری نشست های مختلف با اعضای محترم شورای اسلامی شهر نکا ، نشست با ریاست اداره ورزش و جوانان با حضور ریاست محترم و دبیر هیات دوچرخه سواری استان و نشست با دیگر مدیران و معاون فرماندار محترم این شهرستان گفت: با نشست هایی که با مسئولین شهرستان های نکا و میاندورود برگزار شده است امید می رود در برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه سواری که به میزبانی شهرستان نکا برگزار می گردد هیچ مشکلی وجود نداشته باشد .

 

 

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی وفاق و هماهنگی انجام شده از سوی ادارات ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ؛فرمانداران محترم معاونین محترم ایشان ؛نیروی انتظامی ؛اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم ؛ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان و هیات موتورسواری حوشبختانه همه دستگاه‌های اجرایی و دست اندر کار مرتبط با این لیگ پای کار آمدند تا شاهد یک رخداد بزرگ ورزشی در استان مازندران به میزبانی شهرستان های نکا و میاندورود باشیم امید است در این راستا با تصمیماتی که اتخاذ شده است بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای رکاب زنان کشورمان درلیگ برتر دوچرخه سواری باشیم
مطلب کریمی مدیر عامل تیم آرویچ نیز درحاشیه این نشست ها ضمن قدردانی ازحضور قوی و متحدالشکل و پیروزی باشگاه از
از کاپیتان المپیکی ایران سعید صفرزاده مرتضی رضوانی میثم رضایی حسن سیف الهی رامیار قوامی سینا زمردیان و کادر فنی
سرمربی :رامین مهربانی و بهنام یاحقی یوسف خلیلی مکانیک مدیر رسانه ای مهدی چگینی حاج عبدالرضا فولادی هیئت رئیسه و مشاور اقتصادی فدراسیون دوچرخه سواری کشور و سرپرست تیم:سیدعمارمحمدی قلعه سری |آرزوی توفیقات روز افزون نموده است .
وی گفت : قطعا با آمادگی که تیم و اعضای کادر فنی وچود دارد انشالله نتایج در خور شان را رکاب زنان ما کسب خواهند نمود .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام تلاش وهمت ریس هیت دوچرخه سواری شهرستان نکا بسیار تحسین بر انگیز وجای خدشحالی برای ورزش دوستان وامید رشد وشکوفایی را د علاقمندان زنده کرد انشالله با همین گروه مدیریتی خصوصا سید عمارمحمدی پایدار و پرچم شهرنکا ماندگار تاریخ در قهرمانی ایران شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *