ازحضوربا معرفت و آگاهانه گروهای مذهبی تقدیر شد

قدر دانی رئیس شورای هیات مذهبی نکا از حضور آگانه گروهای مختلف مذهبی در همایش رهروان ولایت
متن کامل پیام قدردانی دکتر باقری
بسمه تعالی
(( نجات اهل عالم با حسین است))
حضور باشعور و آگاهانه مسولین هیئات مذهبی باهمراهی مبلغین، فرماندهان پایگاه بسیج و هیات امنا مساجددر همایش رهروان ولایت شایسته تقدیر و سپاس فراوان است.
خدای مهربان را شاکریم که فرصت خدمتگذاری در کنار خادمین اهل البیت ع در ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان را نصیبمان کرد، دراین راستا با تعامل، وحدت و خردجمعی جهت برپایی هر چه بهتر وباشکوهتر برنامه های ماه محرم ،محوریت مسجدو روحانی مورد انتظار بوده
تا انشاالله این فعالیتها و عملکرد ها موردرضای خداوند متعال و خشنودی قلب نازنین امام زمان عج قرارگیرد.
همچنین هماهنگیهای لازم در زمینه کمبود احتمالی نان در مراسم ها ، سهمیه گوشت و برنج، دسته روی و اعزام به مشهد مقدس توسط ریاست اداره تبلیغات اسلامی با مسولین مربوط انجام گرفته، که با حمایتهای فرماندارانقلابی و امام جمعه محترم انشاالله به استقبال ماه عزای حسینی می رویم.
چنانچه در این مسیر و حرکت برای اجرای برنامه ها خدای نکرده با مشکلی روبرو شده اید با اداره تبلیغات اسلامی یا شورای هیئات مذهبی در میان گذاشته که باتوکل بر حضرت احدیت و کمک ویاری ائمه معصومین حل و برطرف خواهد شد. لازم است از همکاری ومساعدت ریس اداره اوقاف وامورخیریه، فرماندهی سپاه پاسداران، همراهی ریس ارزشی وکارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا قدردانی بعمل آوریم.
ایام عزت مستدام
وما توفیقی الابالله علیه توکلت و الیه انیب
خادم کوچک شما
محمدعلی باقری
شورای هیئات مذهبی شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *