فرمانده سپاه نکا : از شام بلا میهمان داریم/ تصویر

خلاصه خبر : همزمان با ایام محرم امسال چشم انتظاری خانواده‌های 5 شهید مدافع حرم پایان یافت و توانستند پیکرهای عزیزانشان را در آغوش بگیرند. هر چند حالا دیگر از پیکرهای مطهرشان چند استخوان بیشتر باقی نمانده.

پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم به نام‌های سردار شهید «عبدالله اسکندری»، سردار شهید «رحیم کابلی»، شهید «مصطفی تاش موسی»، «شهید «محمد امین کریمیان» و شهید «عباس آسمیه»، تفحص و سپس از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهدای عزیز از استان‌های مازندران، البرز و فارس هستند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بودند و به شهادت رسیدند اما تا چند روز اخیر همچنان پیکرهای پاکشان در خاک سوریه باقی مانده بود.
در این راستا فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد : در ماه محرم، افتخار میزبانی شهدای مدافع حرم، شهیدان کابلی، تاش موسی و کریمیان را داریم که سبب همین امر یکی از برنامه‌های در دستور کار شهرستان نکا، اجتماع عزادارن حسینی در روز چهارشنبه از میدان جانبازان می‌باشد.

به گزارش نیکا خبر، سرهنگ نجفی گفت : روز چهارشنبه هم‌زمان با دسته عزاداری محرم، مراسم استقبال از شهید کابلی را در برنامه خود داریم و از همه مردم ولایت‌مدار، خانواده شهدا و ایثارگران جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

او گفت : در اردیبهشت ماه سال ۹۵ این شهدای عزیز ما در منطقه عملیاتی خانطومان واقع در کشور سوریه به فیض شهادت نائل شدند و پیکر مطهرشان بعد گذشت ۶ سال به وطن بازگشتند و ورود این شهدا مصادف با ورود امام حسین (ع) یه کربلا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا تصریح داد : این شهدای ما همانند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با ورود خود در این ایام پیامی را به ما انتقال می‌دهند که شهید کابلی در وصیت‌نامه خود به دشمن شناسی اشاره کرد و همه را به همدلی دعوت کرد.

سرهنگ نجفی در این ایام به ولایت‌مداری تاکید می‌کنند و به خواهران محترم به رعایت حجاب توصیه می‌کنند که دشمن در این ایام حجاب را به گونه‌ای دیگر تبلیغ می‌کنند تا دختران و زنان ما حجاب اسلامی را رعایت نکنند و به کشف حجاب دعوت می‌کنند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *