شهید حاج رحیم کابلی در راه رسیدن به بهشهر / تصویر

خلاصه خبر : پس از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه سوریه، پیکرهای مطهر شهیدان«حاج رحیم کابلی، محمد‌امین کریمیان و مصطفی تاش موسی » تفحص و پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی شده است.

شناسایی پیکر سه شهید مازندرانی مدافع حرم/ شهیدان کابلی، کریمیان و تاش‌موسی به وطن برمی‌گردند
در پی شناسایی پیکر سه شهید مازندرانی، مدافع حرم، روابط عمومی سپاه کربلا اطلاعیه‌ای را خصوص بازگشت پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم استان مازندران صادر کرد در این اطلاعیه آمده است؛

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

“وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ” (آل عمران، ۱۶۹)

در ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام) و ۷۲ یار باوفایشان، دوباره دیار علویان با حضور اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(علیه السلام)،رنگ و بوی کربلا گرفته است.

پس از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه سوریه، پیکرهای مطهر شهیدان«حاج رحیم کابلی، محمد‌امین کریمیان و مصطفی تاش موسی » تفحص و پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی شده است.

طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، پیکرهای مطهر برای طواف و زیارت حرم مطهر حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) به مشهد مقدس انتقال داده می‌شوند و پس از آن پیکرهای مطهر شهدای والامقام برای مراسم‌های تشییع و خاکسپاری در ایام دهه اول محرم عازم مازندران خواهند شد.

اخبار مراسم وداع، تشییع و تدفین این شهدای عزیز متعاقبا به اطلاع مردم شهیدپرور استان مازندران خواهد رسید.

به گزارش نیکا خبر ، پیکر مطهر این شهدای مدافع حرم بعد از گذشت حدود ۷ سال از شهادت‌شان، طی عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا توسط تیم تفحص ایثارگران سپاه در سوریه کشف و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *