رکابزنان مطرح پیگیر حضور در آرویج شرق مازندران هستند/ تصویر

مدیر تیم دوچرخه سواری مقاومت: قصد داریم تیمی با کیفیتی را روانه مسابقات تور بین المللی آذربایجان کنیم.
به گزارش نیکا خبر ، عبدالمطلب کریمی نودهی ، مدیر تیم دوچرخه سواری آرویج شرق مازندران (مقاومت) گفت: برای تور بین‌المللی آذربایجان مذاکراتی را با رکابزنان داخلی و خارجی داشتیم. طبق تقویم فدراسیون دوچرخه سواری جهانی “UCI” تور بین المللی آذربایجان در مهر ماه در ایران برگزار خواهد شد. تنها تیم ما به همراه دانشگاه آزاد از ایران که ثبت کنتینتال را دارد مجوز حضور در این مسابقات را دارد. به همین دلیل با توجه به اهمیت این رویداد تصمیم داریم تا با یک تیم باکیفیت وارد این مسابقات شویم.
کریمی درباره شرایط تیمش برای حضور در مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری گفت: خوشبختانه رکابزنان ما در این مدت تمرینات خوبی را دنبال کرده و از هر نظر مهیای حضور در مرحله دوم هستند. اگر چه این مسابقات در سیرجان است، اما تمام تلاش ما این است که بتوانیم از مرحله اول نتیجه بگیریم.

 

 


وی افزود: رقابت سختی پیش رو داریم، زیرا تیم ها برای کسب امتیاز می آیند و همین کار را سخت می‌کند اما برنامه‌ریزی که داشته‌ایم این است که اجازه عرض اندام به سایر تیم‌ها ندهیم. خوشبختانه در این مدت حمایت‌های خوبی از طرف اعضای هیات مدیره باشگاه از جمله «عبدالرضا فولادی» و مسئولان هیات دوچرخه‌سواری استان مازندران از ما صورت گرفته و این اتفاق وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کنند تا بتوانیم با نتایج خوب زحمات این عزیزان را جبران کنیم.
کریمی در پایان تصریح کرد: در این مدت یکسری رکابزنان مطرح داخلی پیشنهاد داده اند تا به تیم ما بیایند، هر چند فعلا پاسخی به آن‌ها نداده‌ایم. البته اگر بودجه ما اجازه دهد شاید جذب دوچرخه سوار خارجی هم در دستور کار قرار دهیم هر چند همه چیز به مصوب دستور هیات مدیره باشگاه بر می گردد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *