چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شرق استان مازندران/ تصویر

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا از برگزاری  چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بصورت منطقه ایی در شرق استان خبر داد .

به گزارش  نیکا خبر ، حجت الاسلام دارابی با اشاره به برگزاری مهمترین رخداد قرآنی کشور در این ایام خاطر نشان کرد :امسال مسابقات سراسری قرآن در مرحله اول بصورت منطقه ایی و در منطقه شرق استان از شهرستانهای  نکا بهشهر و گلوگاه با حضور ۲۵۰شرکت کننده که ۱۱۴نفر در رشته حفظ و دیگر بخش ها نغمه های مذهبی شامل تواشیع؛ اذان؛ تفسیر نهج البلاغه و تفسیر صحیفه سجادیه شرکت نمودند به میزبانی شهرستان بهشهر برگزارشد.


او  در پیامی  از تلاشهای دست اندرکاران  این مناسبت قدردانی کرده است .

متن کامل پیام بشرح ذیل آمده است .

بسم الله الرحمن الرحیم

عزیزان من! قرآن نور است و حقیقتاً دل و روح را روشن مى‌کند. اگر با قرآن اُنس پیدا کنید، مى‌بینید که دل و جان شما نورانى مى‌شود. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)
قرآن نور مطلق است که غروب و افول به آن راه ندارد و چراغ روشنی است که به خاموشی نمی گراید. در عظمت قرآن همین بس که کلام خداوند است و در مقام و منزلت آن همان بس که معجزه پیامبر خاتم( ص) و آیاتش تضمین کننده هدایت و سعادت بشر است.
ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، خداوند متعال را شاکریم که توفیق تداوم خدمت به ساحت مقدس و منور قرآن کریم را این بار در قالب چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عنایت فرمود تا فرصت مغتنمی باشد جهت خدمت به قاریان و حافظان همگام و همراه متولیان قرآنی کشور.
اکنون که به همت همه اهالی قرآنی این رویداد عظیم قرآنی منطقه شرق استان مازندران(نکا-بهشهر-گلوگاه) به بار نشست و به ایستگاه پایانی رسید بر خود فرض می دانم از حمایت های حجت الاسلام سیفی،مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران،جناب آقای فاضلی؛ریاست محترم اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بهشهر؛جناب حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد،ریاست محترم اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان گلوگاه و جناب آقای مهندس اسفندیاری رابط قرآنی شهرستان نکا ؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه و همه دست اندرکاران ، عوامل اجرایی این دوره از مسابقات به ویژه همکار خدوم وارزشمندم جناب آقای محمد شیخ و سایر عوامل برگزار کننده مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز می دارم.
حسن دارابی -اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان نکا-تیرماه۱۴۰۱

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *