آیین تودیع و معارفه رییس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان نکا

در سالروز تاسیس شورای نگهبان، آیین تودیع و معارفه رییس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان نکا با حضور امام جمعه محترم، رییس دفتر شورای نظارت استان مازندران حجت الاسلام والمسلمین دکتر ذکوی، فرماندار و مسئولین شهرستانی و جمعی از ناظرین، در سالن ارشاد برگزار شد.

به گزارش نیکاخبر ، عبدالرضا بابایی  فرماندار نکا در سخنانی از شورای نگهبان بعنوان نگهبان واقعی  انقلاب یادکردوگفت:شورای نگهبان به حق به این سخنان امام راحل که فرموده است نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفته ، این دستگاه عظیم و مقدس شورای نگهبان بوده که فرمایش امام را عملی کرده و دربعدجلوگیری با قوانین و مصوبات که با شرح مقدس اسلام مغایرت داشته و نیز در برگزاری انتخابات متعدد از ابتدای انقلاب نقش سزایی داشته است و مسئولیت فقهای شورای نگهبان هم بسیار مهم در بدنه نظارتی در کشور در شرایط سخت فتنه ها ایستادگی کردند و مقاومت نمودند .
فرماندار نکا یاد آور شد : شورای نگهبان با حمایت های رهبری جلوی بسیاری از تضییع حق مردم را گرفته و همچنین جلوگیری از انحراف بزرگ در انقلاب اسلامی ،حرکت ونوآوری بسیار خوبی که از سال ۷۹ شکل گرفته ایجاد دفاتر نظارتی در کشور که در زمان برگزاری انتخابات نقش صیانت از انقلاب رو در سراسر کشور بر عهده داشتند و در حوزه کادر پروری سم بزرگی برای انقلاب ایفا نمودند اکثر مدیران که در بدن انقلاب قرار می‌گیرند از این مسیر عبور می‌کنند و به بدنه انقلاب اضافه می شوند

در ادامه حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی امام جمعه نکا در این مراسم با اشاره جریان غدیر و تلاشهای اولین امام مسلمین برای حفظ دین گفت : اگر همت امیرالمومنین نبود کسی خدا را عبادت نمیکرد. همه همت اولیای خدا حفظ دین بود. دین آسان به دست ما نرسید.
امام جمعه نکا گفت :اصل نظام ما برای همین و شهدای ما برای حفظ دین شهید شدند.
همه ما باید شورای نگهبان باشیم، نگهبان دین و خانواده.
او با اشاره به تغییر مدیر در شهرستان نکا گفت : هر دو عزیز، جز انسانهای موقر و محترم هستند، فرقی نمیکنند، همه باید دست به دست دهیم تا به هدف نهایی برسیم.
در این مراسم از زحمات ۳۱ ساله علی فتح اللهی تقدیر و حجت الاسلام سلیمی بعنوان مدیر جدید نکا معارفه شده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *