علیرضا قاسمی بعنوان معاون سیاسی فرمانداری نکا معارفه شد/ عکس

خلاصه خبر : دز آئینی از زحمات سیدزکریا علوی تقدیر و علیرضا قاسمی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نکا معارفه شد.

فرماندار نکا: فرصت خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی غنیمتی بس گرانبهاست، همه ما خدمتگزاران این نظام هستیم، قدر این موهبت الهی را بدانیم و با حداکثر سعی و تلاش در جهت خدمت بهتر به مردم بکوشیم. ‎

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شرق مازندران ، بابائی سرپرست فرمانداری نکا در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی فرماندار بیان داشت: فرصت خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی غنیمتی بس گرانبهاست، همه ما خدمتگزاران این نظام هستیم، قدر این موهبت الهی را بدانیم و با حداکثر سعی و تلاش در جهت خدمت بهتر به مردم بکوشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان، عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها دانست و تصریح کرد: مردم نشان دادند در مقاطع حساس همچون گذشته در کنار نظام و دولت ایستاده اند.

بابائی افزود: با توجه به مسائل مختلف در حوزه سیاسی، نیاز به عزم راسخ دارد، لذا تلاش شود تا سیاست ها و راهبردهای دولت مردمی و ایران قوی در شهرستان را به پیش ببرد.

در این مراسم از زحمات سیدزکریا علوی تقدیر و علیرضا قاسمی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نکا معارفه شد.

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *