دهه کرامت فرصت ناب برای تکریم از مقام ولایت وترویج فرهنگ اهل بیت(ع)

فرماندار نکا در اجتماع بزرگ امام رضایی نکا،دهه کرامت را فرصت ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم از مقام ولایت بر شمرد .

به گزارش نیکا خبر ، عبدالرضا  بابابی  در سالروز ولادت ثامن الحج (ع) در جمع  مردم ولایت مدار نکا که در همایش  بززگ امام رضایی  در پارک ملت  این شهرستان گردهم آمده بودند از دهه کرامت بعنوان  فرصت ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت  یاد کرد و گفت : آموزه‌های اسلامی، زمانی معنای واقعی به خود می‌گیرد که در چارچوب ولایت و در محور و مدار آن تحقّق یابد. ‎

بابایی ضمن تبریک  و گرامیداشت دهه  کرامت ، ولایت را یکی از ارکان اصلی و آموزه‌های اساسی دین مبین اسلام دانست گفت :  شرط پذیرش اعمال، ولایت‌مداری است و هر کس که به ولایت نزدیکتر شود و در ولایت‌مداری استوارتر گردد، بهرة بیشتری از چشمه‌های معنوی خواهد برد.

وی گفت: مشهد الرضا(ع) میزبان حرم باصفای امام مهربانی ها که قلب تمام عاشقان و دلداگان خاندان عصمت و طهارت برای آن می تپد، پناهگاه نیازمندان و دلشکستگانی است که چشم در گرو کرم علی بن موسی الرضا(ع) دارند.

او  با اشاره به ایام  دهه کرامت، عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور افزود: این دهه فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت است.

وی در اجتماع بزرگ مردم نکا گفت: دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، که با تأسی از حضرت  فاطمه(س) و الگو پذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی دختران جهان خواهند بود.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *