تمامی عرصه‌های خدمت در نیروگاه شهید سلیمی بصورت جهادی است/ عکس

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا، نیروگاه نکا در کنار خطوط تولید برق، از شاخص‌های برجسته و ممتازی چون جذب، سازماندهی، به‌کارگیری و توانمندسازی نیروهای فنی و مهارتی، علمی، فرهنگی و جهادی برخوردار است که می‌تواند چندین مدیرعامل تحویل جامعه هدف خود قرار بدهد.
به گزارش نیکا سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با دکتر حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت تولید برق نیروگاه شهید سلیمی نکا دیدار کرد.

در این نشست صمیمی، دکتر تازیکی با بیان اینکه تمامی عرصه‌های خدمت در مجموعه عظیم نیروگاه شهید سلیمی بر پایه کار و اقدام جهادی شکل گرفته‌است، بزرگترین سرمایه آن را بهره‌مندی از نیرو‌های جوان متخصص، مومن و بومی دانست.

او با اشاره به اینکه نیروگاه نکا دارای جنبه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی برای کشور است و دشمن از ابتدای انقلاب این خط تولید کارآمد نظام را مورد هجمه خود قرار داده‌است، یادآور شد که سه بار بمباران هوایی دشمن در دهه ۶۰، حوادث و اتفاقات، فشار کار در فصل گرما، تحریم‌ها، کرونا و مسایل کارگری و کارفرمایی هیچ‌یک نتوانست اراده مدیران و کارکنان نیروگاه نکا را در خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت شریف ایران باز دارد.

تازیکی با اعلام اینکه نیروگاه نکا با ظرفیت ۲۲۰۰ مگا وات تولید برق، سهم خود را در تحقق نامگذاری سال ۱۴۰۱ معین کرده‌است، اظهار داشت که در این هدف‌گذاری، نیاز به حمایت بیشتر مدیران ارشد استانی و شهرستانی داریم.

نیروگاه نکا می‌تواند چندین مدیرعامل تحویل جامعه دهد
او به این نکته اشاره داشت که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بایستی در حل مشکلات و پشتیبانی‌های مادی و معنوی از نیروگاه نکا منسجم‌تر باشند.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا، نیروگاه نکا را نماد مقاومت مردم غیور مازندران در دوران دفاع مقدس عنوان کرد که اکنون در کنار خطوط تولید برق، از شاخص‌های برجسته و ممتازی، چون جذب، سازماندهی، به‌کارگیری و توانمندسازی نیرو‌های فنی و مهارتی، علمی، فرهنگی و جهادی برخوردار است که می‌تواند چندین مدیرعامل تحویل جامعه هدف خود قرار بدهد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا، یکی از مهمترین سرمایه‌های ملی و از بزرگترین نیروگاه‌های کشور است. این نیروگاه متشکل از دو بخش مستقل بخاری و سیکل‌ترکیبی بوده که در ساحل دریای‌خزر و در ۲۵ کیلومتری شمال شهرستان نکا قرار دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *