شیخان: مبارزه و مقاومت تنها راه نجات سرزمینهای اشغالی است

خلاصه خبر : 🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس؛ مبارزه و مقاومت را تنها راه نجات سرزمینهای اشغالی دانست و از نقش دلال های یقه سفید در ممانعت از اشتغال در صنعت دخانیات کشور پرده برداشت.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس؛ مبارزه و مقاومت را تنها راه نجات سرزمینهای اشغالی دانست و از نقش دلال های یقه سفید در ممانعت از اشتغال در صنعت دخانیات کشور پرده برداشت.

🔹 به گزارش نیکا خبر محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با دعوت آیت الله دکتر میراحمدی امام جمعه گلوگاه به این شهر سفر کرده و سخنران پیش از خطبه نماز جمعه امروز این شهر بود.

🔹وی پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس این شهر در جمع نمازگزاران با اشاره به رشادتها و شجاعت های مردم مازندران در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: مازندران دیار علویان، سرزمین شیران و سلحشوران انقلابی و هزاران شهید دفاع مقدس است که در دفاع از نظام و انقلاب از جان و مال خود گذشتند.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شدنی است.

🔹 شیخان خطاب به جوانان مومن و حزب الهی تصریح کرد: امروز جوانان جبهه مقاومت به نمایندگی از کل مسلمانان جهان اسلام در حال مبارزه هستند و حمایت از انتفاضه آنها، یک تکلیف و ماموریت انقلابی است.

🔹وی با اشاره سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جوانان فلسطینی در غزه که دیشب بصورت مجازی برگزار شد گفت: این سخنرانی پیامهای مهمی برای جبهه مقاومت و رژیم غاصب اسرائیل دارد.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران مهمترین پیام این سخنرانی را ادامه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: روز قدس که از یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل است، موجب وحدت و نزدیکی امت اسلامی شده است.

🔹شیخان گفت: مقاومت امروز به مرحله ای رسیده که هیمنه پوشالی گنبد آهنین را درهم شکست و ما می بینیم که موشک های جبهه مقاومت ضعف و ناکارآمدی این گنبد را آشکارتر ساخته است.

🔹وی با تاکید بر اینکه جهاد، مبارزه و مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است، افزود: با وحدت و یکپارچگی صفوف مسلمانان و حمایت از جهاد، مبارزه و مقاومت، پیروزی را محقق خواهد کرد.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران افزود: من قاطعانه می گویم که عزم و اراده ای که در بین جوانان مبارز فلسطینی و جبهه مقاومت وجود دارد، شکست و سقوط رژیم اشغالگر قدس را حتمی و قطعی کرده است.

🔹شیخان با اشاره به شهادت روزانه جوانان، زنان و کودکان فلسطینی از سوی این رژیم غاصب افزود: قطعا این جنایات بی پاسخ نخواهد ماند و پایه های لرزان این رژیم با خون جوانان سست تر شده است.

🔹وی با تاکید بر اینکه جهاد و مبارزه تا پیروزی ادامه خواهد داشت، افزود: با درایت مقام معظم رهبری نیروی قدس برای پیشقراولی در مبارزه و جبهه مقاومت بنیانگذاری شد که شهید سلیمانی پرچمدار این عرصه بود.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از فلسطین را یک فریضه دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ بویی از انسانیت نبردند و مبارزه با آنها تا پیروزی باید ادامه یابد.

🔹شیخان با اشاره به شعار دولت آیت الله رئیسی گفت:عدالت، مبارزه با فقر، فساد، ظلم و تبعیض از شعارهای این دولت است و در این فصل جدید همه باید خادم ملت و مردم باشیم.

🔹وی در بخش پایانی سخنان خود به نامگذاری سال بعنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در هفته کارگر قرار داریم و باید قدر دان زحمات این کارگران عزیز باشیم.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران اشتغال را یک موضوع بسیار مهم دانست و افزود: امروز در هر خانواده حداقل یک جوان بیکار وجود دارد و باید با ایجاد ظرفیت سازی برای اشتغال در کشور برای این جوانان فکری کرد و یکی از راههای ظرفیت سازی برای اشتغال حضور در میدانهای تولید است.

🔹شیخان تاکید کرد: باید با بومی سازی و توجه به ظرفیت ها و استعدادهای داخل، به خودکفایی برسیم و از وابستگی رهایی یابیم.

🔹وی خطاب به مردم شهرستان گلوگاه گفت: این منطقه حاصلخیز با حضور کشاورزان زحمتکشی است که صنعت دخانیات در این منطقه ریشه دارد.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه دخانیات صنعتی با قدمت یکصدساله است که ظرفیت های بسیار خوبی دارد، افزود: اما عده ای فرصت طلب، ثروت اندوز و چپاولگر این صنعت را در سال ۱۳۸۱ در قبال طرح فریب با پوشش تولید مشترک، در اختیار کمپانی های خارجی قرار دادند.

🔹شیخان با بیان اینکه این کمپانی ها ۸۰ درصد سهم بازار ما را تصاحب کردند و سرمایه این مملکت را خارج می کنند، تصریح کرد: این تفکر وادادگی است که ما با آن مخالفیم.
🔹وی افزود: تفکری که در سال ۱۳۸۱ پای خارجی ها را به صنعت دخانیات ایران باز کرد، در دولت گذشته آنها را تثبیت کرد و راس رئیس جمهور هم از آنها حمایت می شد.

🔹مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران به نقش دلال های یقه سفید در ممانعت از اشتغال در صنعت دخانیات کشور اشاره کرد و افزود: دلال های یقه سفید کمپانی های خارجی اگر بگذارند، صنعت دخانیات می تواند ۱۰۰ هزار نفر شغل در کشور ایجاد کند و از خروج ارز و ورود قاچاق به کشور جلوگیری نماید.

🔹شیخان با بیان اینکه متاسفانه عده ای نمی گذارند تا این هدف مهم محقق شود، تصریح کرد: چون منافعشان در آنجاست و می خواهند از این منافع برای خود و بستگانشان استفاده کنند که البته ما نخواهیم گذاشت و این وعده را به شما خواهم داد که با حضور خادمین شما صحنه به نفع ملت تغییر خواهد یافت.

🔹پس از سخنان شیخان،آیت الله دکتر میراحمدی امام جمعه گلوگاه از وی تقدیر و تشکر کرد و گفت: از مدیریت انقلابی و جهادی دکتر شیخان که با رویکردی تحول گرایانه و فساد ستیزی وارد صنعت دحانیات کشور شده، قدردانی می کنیم. همچنین از دیدگاهها و بیانات حماسی و انقلابی دکتر شیخان تقدیر میکنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *